یك عضو فراكسیون تربیت‌بدنی مجلس با اشاره به اختلاف میان علی آبادی و سعیدلو در كمیته ملی المپیك و سازمان تربیت‌بدنی، اظهار داشت...
 
یك عضو فراكسیون تربیت‌بدنی مجلس با اشاره به اختلاف میان علی آبادی و سعیدلو در كمیته ملی المپیك و سازمان تربیت‌بدنی، اظهار داشت: این گونه اختلافات درون خانوادگی برای نظام، كشور و ورزش به مصلحت نیست.
سیدجلال یحیی‌زاده نماینده تفت و میبد، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، افزود: البته شخصا معتقدم آقای علی‌آبادی با توجه به دو شغله بودن، همانطور كه یكبار به بنده گفتند و دوبار هم در جمعی كه آقای سعیدلو نیز حضور داشت، گفتند؛ وقت استعفا دادن ایشان است و فكر می‌كنم اگر آن وعده را اكنون عملی كنند، خوب است.
وی با اشاره به اینكه تا بازی‌های گوانجو حدود شش الی هفت‌ماه فرصت باقی است، ادامه داد: اگر قرار باشد اختلافات همچنان وجود داشته باشد، در آن مسابقات نیز نتایج تلخی خواهیم داشت. فكر می كنم قدم اول را آقای علی‌آبادی باید بردارند و قدم بعدی را نیز سازمان تربیت بدنی.
عضو كمیسیون فرهنگی مجلس در مورد دلیل اختلافات مذكور میان كمیته ملی المپیك و سازمان تربیت‌بدنی، تصریح كرد: عده‌ای احتمالا متوجه اختلافات شده‌اند و می‌خواهند از فرصت سوء استفاده كنند. در نتیجه اقدامات آنها، اختلافات تشدید شده و مدیریت ورزش تضعیف می‌شود و زیر سوال می‌رود.
 
 

 
 
گردآوری: گروه خبری سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:ilna.ir