حسین كعبی تصریح كرد: متاسفانه در برخی از محافل ورزشی از « ح - ك » به عنوان یكی از بازیكنان...
 
بازیكن ملی پوش استیل آذین با رد شایعه دوپینگ خود گفت: متاسفانه به دلیل تشابه اسمی و عدم اطلاع رسانی دقیق، برخی تصور كردند فرد مورد نظر كه در رسانه ها پیرامون آن صحبت می كنند، من هستم كه این از واقعیت به دور بوده و صحت ندارد.
 
حسین كعبی تصریح كرد: متاسفانه در برخی از محافل ورزشی از « ح - ك » به عنوان یكی از بازیكنان دوپینگی نام برده شده كه برخی از دوستان نسبت به این موضوع واكنش نشان داده و ساعت ها است كه مجبورم به تماس های تلفنی در این خصوص پاسخ دهم، اما برای آن كه خیال همه دوستان راحت باشد می گویم منظور من نبوده ام چرا كه اصلا از من تست گرفته نشده و حاضرم در هر زمان و مكانی كه بگویند، تست بدهم.
وی افزود: تا امروز مشكلی از این بابت نداشته و نخواهم داشت، سال ها است در فوتبال ایران و در عرصه ملی و باشگاهی فعال بوده و خدا را شاكرم كه به این مقوله ورود نداشته ام. فوتبال را نباید با این حركت ها آلوده كرد چرا كه در صورت مثبت بودن آزمایش تمام ارزشی كه در بین مردم برای خود فراهم ساخته ایم، به یك آن از بین می رود و من دوست ندارم در چنین شرایطی قرار بگیرم.بنابراین هیچ گاه دوپینگ نكرده و به آن هم فكر نمی كنم.
خبر مرتبط
 نام دو بازیکن دوپینگی فوتبال لو رفت
 

 
 
گردآوری: گروه خبری سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:hurrahsport.com