هفته سی و یکم رقابت‍های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برگزاری 3 دیدار به پایان رسید که...
 
 هفته سی و یکم رقابت‍های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برگزاری 3 دیدار به پایان رسید که با توجه به پیروزی سپاهان برابر راه آهن و شکست ذوب آهن برابر استقلال در تهران، شانس شاگردان امیر قلعه نویی برای کسب قهرمانی لیگ نهم بیشتر شد.
در ورزشگاه فولادشهر اصفهان تیم فوتبال سپاهان موفق شد با نتیجه 2 بر صفر از سد راه آهن عبور کرده و با 62 امتیاز صدرنشیتی خود را در صدرجدول رده بندی این مسابقات تحکیم بخشد و درصورتیکه در 3 بازی پایانی لیگ برتر یک امتیاز کسب کند، عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود خواهد کرد. عمادرضا (35) و ابراهیم توره(50) گل‌های سپاهان را در این دیدار به ثمر رساندند.
همچنین در ورزشگاه آزادی تهران تیم استقلال موفق شد با تک گل سیاوش اکبرپور که در دقیقه 40 و از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، برابر تیم دوم جدول ذوب آهن به پیروزی دست یابد. در این دیدار سیدمحمد حسینی در دقیقه 29 دروازه استقلال را باز کرد اما داور این گل را به نشانه آفساید قبول نکرد.
با این پیروزی شاگردان صمد مرفاوی با 52 امتیاز به رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر بازگشته و با گرفتن جاری پرسپولیس شانس خود را برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا افزایش دادند.
تیم فوتبال سایپا هم در کرج برابر تیم مس کرمان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی دست یافت. ابراهیم صادقی(20) و رضا خالقی فر(50) گل‌های سایپا را در این دیدار به ثمر رساندند و مهدی رجب زاده(60) تک گل تیم مس را وارد دروازه سایپا کرد
- جدول رده بندی لیگ برتر:
1- سپاهان اصفهان 62 امتیاز
2- ذوب آهن اصفهان 54 امتیاز
3- استقلال تهران 52 امتیاز
4- پرسپولیس 51 امتیاز
5- استیل آذین 49 امتیاز - تفاضل گل 6+
------------------------------------------
14- مقاومت سپاسی شیراز 36 امتیاز
15- مس کرمان 35 امتیاز
16- راه آهن شهرری 34 امتیاز
17- ابومسلم 28 امتیاز - تفاضل گل 16-
18- استقلال اهواز 28 امتیاز - تفاضل گل 21-
 
 
 
گردآوری: گروه خبری سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com