دور رفت از مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، با پیروزی...
 
 دور رفت از مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، با پیروزی 1-3 اینتر مقابل بارسلونا آغاز شد.
این دیدار سه شنبه شب و در حالی آغاز شد که آبی اناری پوشان، پس از سفری طولانی و خسته کننده، و با طی مسافتی 900 کیلومتری خود را به میلان رسانده بودند و با خستگی ناشی از سفر روانه دیدار ورزشگاه سن سیرو شدند.
با این وجود اولین گل این دیدار،توسط شاگردان گواردیولا از راه رسید و پدرو رودریگس در دقیقه 19 بازی، اولین گل بازی را به ثمر رساند.بازی کاملا متعادل دنبال می شد و ده دقیقه بعد، در دقیقه 29 بود که اسنایدر گل تساوی بخش اینتر را به ثمر رساند.نیمه اول با تساوی دو تیم به پایان رسید و در دقیقه 49 بازی بود که مایکون، گل دوم تیم میزبان را به ثمر رساند.
گل دقیقه 60 دیه گو میلیتو نیز آب سردی بر پیکره گواردیولا و شاگردانش بود؛ هرچند که این گل به نظر گلی مردود می رسید ولی داور بازی آن را صحیح اعلام کرد.
تلاشهای بازیکنان تیم کاتالان در دیدار سه شنبه شب ورزشگاه سن سیرو بی نتیجه ماند و شاگردان گواردیولا نتوانستند در 30 دقیقه پایانی این بازی گل دیگری را به ثمر برسانند و قهرمان فصل قبل رقابتهای لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا، در نهایت در سن سیرو و با نتیجه 1-3 مقابل قهرمان فصل قبل ایتالیا زانو زد.
پس از به صدا درآمدن سوت پایانی این دیدار، تعدادی از بازیکنان بارسا برای اعتراض به برخی از تصمیمات داوری، داور پرتغالی را احاطه کرده بودند و به او گلایه می کردند.در نهایت بازیکنان بارسلونا نیز در پی بازیکنان اینتر از زمین مسابقه خارج شدند و شاگردان گواردیولا تسلیم قدرت تاکتیکی نرآتزوری شدند. تیم مورینیو از نظر تاکتیکی، تیم برتر میدان بود و شاگردان گواردیولا نتوانستند نمایشی مشابه با نمایشهای قبلی شان در رقابتهای اروپایی را به نمایش بگذارند.
در پایان این دیدار، روزنامه مارکا نیز با آنالیز کوتاهی از شرایط بازی این دیدار نوشت:« اینتر، بارسا را از رسیدن به برنابئو دور کرد.»
در این گزارش می خوانیم: بارسلونا در حالی می بایست در ورزشگاه نوکمپ نمایشی خیره کننده را به اجرا بگذارد که نتوانست در دیدار رفت مقابل اینتر به نتیجه قابل قبولی دست یافته و از سد تیم مورینیو عبور کند. نرآتزوری از نظر تاکتیکی به مراتب برتر از آبی اناری پوشان بودند و به سرعت در مقابل گل ابتدایی پدرو واکنش نشان داده و به لطف گلهای اسنایدر،مایکون و دیه گو میلیتو توانستند به برتری دست یابند؛ هرچند که گل آخر نرآتزوری گلی مردود به نظر می رسید. علاوه بر نتیجه بازی، عملکرد کاتالونیایی ها دراین دیدار، چندان قابل قبول نبود
 
 
 
گردآوری: گروه خبری سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:goal.com