متن پاسخ عضو هيات رئيسه فدراسيون به دايی به شرح زير است...
 

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در جوابیه ای در واكنش به اظهارات علی دایی نوشت که آقای دایی فوتبال ایران را کشتید و دنبال خون‌خواهی آن هستید؟
به گزارش  فارس، هادی آیت الهی در پاسخ به صحبت های روز گذشته علی دایی مبنی بر اینكه "با حضور امثالی چون آیت الهی در فدراسیون باید فاتحه فوتبال را خواند "، جوابیه‌ای داده است.
متن پاسخ عضو هیات رئیسه فدراسیون به دایی به شرح زیر است:
" آقای دایی فاتحه فوتبال ایران آن زمان خوانده شد كه شما در برابر دیدگان 70 میلیون ایرانی عاشق در هشتم فروردین ماه سال 88 عیدشان را عزا كردید و در مقابل عربستان سعودی نتیجه را واگذار كردید و فوتبال ایران را از صعود به جام جهانی باز داشتید.
آقای دایی فاتحه فوتبال ایران زمانی خوانده شد كه در تماس با رسانه ملی به عنوان یك اسطوره و در مقابل چشمان بهت زده مردم، رسم مروت و جوانمردی و احترام به پیشكسوت و بزرگتری و همه خوبی هایی كه در ورزش مرسوم است، شكسته و با ادبیاتی كه در ایران اسلامی دیگر به كار نمی رود حرمت ورزش را زیر سئوال بردید.
آقای دایی اگر هنوز اعتقادی به احترام كسوت و بزرگتری در ورزش دارید بهتر است سوابق امثال بنده را از افرادی مثل دكتر دادكان و محمد مایلی كهن و امثالهم جویا شوید.
آقای دایی شما مطالبه چه چیزی را از فدراسیون دارید و دنبال چه حقی هستید. بر فرض قضایا به پولی هم رسیدید شما خودتان كه فوتبال ایران را شهید كردید حال طلب خون خواهی آن را می كنید. بهتر است قبل از هر چیزی تحقیق كنید و سپس خواهید فهمید كه در بین عموم مردم به این افراد چه می گویند. "

 
 
 
گردآوری: گروه خبری سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.ir