بازیکنان اینتر در صحبتهایی در مورد دیدار دیشب تیمشان مقابل بارسلونا که با برتری نرآتزوری همراه بود واکنش نشان داده اند. در این میان...
 
 
بازیکنان اینتر در صحبتهایی در مورد دیدار دیشب تیمشان مقابل بارسلونا که با برتری نرآتزوری همراه بود واکنش نشان داده اند. در این میان صحبتهایی نیز درمورد رفتار بالوتلی شده است که آنها را با هم مطالعه می کنیم.
میلیتو: کاتالونیایی ها را خنثی کردیم
دیه گو میلیتو، زننده گل سوم اینتر در دیدار دیشب ورزشگاه سن سیرو گفت:« از این پیروزی بسیار خوشحالیم.دیدار برگشت بسیار سخت خواهد بود، چرا که 90 دقیقه دیگر باقی است ولی بسیار خوشحالیم چون بازی خوبی را برای رسیدن به فینال ارائه دادیم. تیم ما از نظر دفاعی نیز فوق العاده بود، چون سبک بازی بارسا را خنثی کردیم.ما نهایت تلاشمان را برای متوقف کردن ایبرا و مسی به کار گرفتیم.»
زانتی:بالوتلی جشنمان را خراب کرد
کاپیتان نرآتزوری گفت:« بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و واکنشمان پس از گلی که دریافت نمودیم بسیار خوب بود.چرا که بازگشت به بازی، با توجه به بازی ای که بارسا به نمایش می گذاشت، کار آسانی نبود ولی ما شایسته پیروزی بودیم.در بین دو نیمه مورینیو به ما گفت که این بازی ای است که می توانیم در آن به پیروزی برسیم و باید به قدرتهایمان واقف باشیم. در مورد بالوتلی هم باید بگویم که او می بایست یک سری مسائل را درک کند. واقعا متاسفم، چون او با چنین رفتاری جشن تیممان را خراب کرد. البته ما همه به او نزدیک هستیم و همیشه از او حمایت می کنیم.»

 
 
 
گردآوری: گروه خبری سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:goal.com