این فرد که امیر قلعه‌نویی او را "بچه" خطاب می‌کند با این اقدام خود بیشتر از هر فرد دیگری در باشگاه استقلال نگران این مساله است که مبادا...
 
 

این فرد که امیر قلعه‌نویی او را "بچه" خطاب می‌کند با این اقدام خود بیشتر از هر فرد دیگری در باشگاه استقلال نگران این مساله است که مبادا مطلبی یا خبری علیه خودش از سوی مدیر روابط عمومی باشگاه منتشر شود

*
انتشار خبر استعفای زود هنگام مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال از سمت خود کافی بود تا تحرکات تازه‌ای در این مجموعه آغاز شود. پس از آن که محمد حیرانی در گفت‌وگویی کوتاه اعلام کرد دیگر حاضر نیست با شرایط حاکم بر باشگاه استقلال به فعالیت‌هایش در این مجموعه ادامه دهد دستور از بالا رسید که اختیارات مدیر روابط عمومی کم و کمتر شود.
*
آنجا بود که مشاور جوان واعظ دست به کار شد و در اولین اقدام کلمه عبور یا همان (password) ارسال خبر بر روی سایت باشگاه استقلال را تغییر داد تا مبادا محمد حیرانی مطلبی یا خبری برخلاف سیاست‌های کلی باشگاه استقلال را روی خروجی آن قرار دهد. هر چند که مدیر فعلی روابط عمومی باشگاه استقلال در همان مصاحبه کوتاهش اعلام کرده بود تا پایان مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در این مجموعه فعالیت خواهد کرد و پس از آن نیز هرگز با هیچ رسانه‌ای حرف نزد. این یعنی او قصد ندارد پیش از خروج از باشگاه استقلال اقدامی برخلاف سیاست‌های کلی باشگاه انجام دهد. چه بسا اگر غیر از این بود همان روز یا فردای آن با پاسخ دادن به تماس‌های مکرر خبرنگاران ورزشی در مورد دلایل تصمیمش بر قطع همکاری، حرف می‌زد.
*
با این همه به نظر می‌رسد مشاور جوان واعظ که امیر قلعه‌نویی او را بچه خطاب می‌کند با این اقدام خود بیشتر از هر فرد دیگری در باشگاه استقلال نگران این مساله است که مبادا مطلبی یا خبری علیه خودش از سوی مدیر روابط عمومی باشگاه منتشر شود. وگرنه چنین تمهیدات امنیتی چندان لازم به نظر نمی‌رسید. مطلع شدیم مشاور جوان واعظ که تاثیر زیادی در اتخاذ تصمیمات در باشگاه استقلال دارد از مدت‌ها پیش با این پیش‌زمینه ذهنی که سرانجام روزی مدیر روابط عمومی از شرایط ایجاد شده برایش در استقلال به ستوه خواهد آمد نفر جایگزین مطلوب خود را هم در آب نمک خوابانده است تا بلافاصله با صدور حکم انتصاب وی که بعید نیست همین حالا هم به امضای واعظ رسیده باشد که او را جای حیرانی بنشاند.
*
البته خبر داریم که فرد مد نظر مشاور جوان واعظ از مدت‌ها پیش کاندیدای نشستن بر صندلی روابط عمومی باشگاه استقلال بوده است. مشاور جوان واعظ تصور می‌کرد حیرانی مدت‌ها پیش از شرایط ایجاد شده برایش به ستوه بیاید. ناگفته نماند محمد حیرانی که علاوه بر مدیریت روابط عمومی باشگاه استقلال به عنوان مدیا‌آفیسر (مدیر رسانه‌ای استقلال در لیگ قهرمانان آسیا) نیز مشغول به کار بود می‌توانست با عدم حضور در اردوهای این تیم در جریان مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باشگاه را به لحاظ مالی متضرر کند. چرا که اگر حیرانی در همین بازی آخر استقلال برابر الجزیره به هر بهانه‌ای غیبت کند تیم استقلال بابت نداشتن مدیا‌ آفیسر از سوی AFC پنج هزار دلار جریمه می‌شود.
 
 
 
 
گردآوری:‌گروه خبری سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:esteghlaltehranfc.com