پس از انتشار خبر غيررسمی علاقه‌مندی جذب وحيد طالب‌لو از سوی باشگاه استيل‌آذين و سپس سكوت مشكوك دروازه‌بان اول استقلال اين شبهه برای بسياری از اهالی فوتبال به وجود آمد كه...
 
 
پس از انتشار خبر غیررسمی علاقه‌مندی جذب وحید طالب‌لو از سوی باشگاه استیل‌آذین و سپس سكوت مشكوك دروازه‌بان اول استقلال این شبهه برای بسیاری از اهالی فوتبال به وجود آمد كه باشگاه استیل‌آذین با علم به اینكه این فصل آبی‌پوشان تهرانی با 16 بازیكن قرارداد تمام در جمع نفرات خود دارند تور بزرگی برای به دام انداختن ستاره‌های استقلال پهن كرده است.
 تیمی كه در دوران مدیرعاملی فتح‌ا...‌زاده و با مشورت بهترین سرمربی حال حاضر ایران طبق آمار یعنی امیر قلعه‌نویی بسته شد.
 
از سوی دیگر تیم استیل‌آذین هم كه در شروع فصل جاری به واسطه تازه حرفه‌ای شدنش نمی‌توانست نفرات زبده مدنظرش را به طور تمام و كمال جذب كند حالا و در پایان اولین سال حضورش در لیگ برتر قصد دارد خیلی زودتر از سایر رقبا برای تكمیل فهرست نفرات مورد نیازش برای فصل بعد اقدام كند.
 
از این‌رو این تیم خصوصی متمول با در اختیار داشتن رییس هیات مدیره به نام حسین هدایتی قطعا قادر خواهد بود هر بازیكنی را با پای خود به داخل این تور چسبناك كشانده و آنها را پایبند كند. از این رو حاجی واعظ نیز كه از این شرایط به خوبی خبر دارد و حتی می‌داند در جمع نفرات تیم استقلال چه حرف‌هایی در مورد رفتن به استیل‌آذین مطرح شده است با پیش‌دستی كردن در این زمینه سراغ حسین هدایتی رفت. واعظ كه به‌رغم در اختیار داشتن سرمایه‌گذار قدرتمندی مثل علی انصاری حاضر نیست بی‌گدار به آب بزند و از بود و نبودش در باشگاه دولتی استقلال چندان مطمئن نیست بهترین راهكار در شرایط فعلی را ورود به ماجرا از در دوستی و رفاقت دانسته و در همین وادی نشستی صمیمانه با رییس هیات مدیره باشگاه استیل‌آذین برگزار كرده است.
 
البته در مراودات باشگاهی چنین چیزی كمتر اتفاق افتاده است چون معمولا مقامات همتراز باشگاه‌ها با هم دیدار می‌كنند و در واقع هدایتی یا باید با خسرو دانشجو دیدار می‌كرد كه رییس هیات مدیره باشگاه استقلال است یا واعظ با مصطفی آجورلو! اینكه چرا واعظ با هدایتی دیدار كرده است از همین ابتدای امر زیر سوال می‌رود و بعید است كه چنین رفتاری به مصطفی آجورلو برنخورده باشد. مدیری كه سال‌ها پیش سابقه مدیرعاملی در لیگ حرفه‌ای را در كارنامه دارد و حتی یك مقام قهرمانی را هم در ویترین افتخاراتش جای داده است.
 
شنیدیم مسوولان باشگاه استقلال و استیل‌آذین در این دیدار صمیمانه بیش از هر چیز برای پیشگیری از نفوذ دلال‌ها و افراد سودجو نشستی با هم برگزار كرده‌اند و هدف اصلی از انجام آن را پیشگیری از وقوع اتفاقات غیرمترقبه و دخالت دلال‌ها اعلام كرده‌اند. البته در این میان قطعا واعظ به مراتب بیشتر خواهان چنین شرایطی بوده است چون طبیعی هم هست كه او نخواهد برای باشگاهی كه حتی یك سهم از آن هم متعلق به او و رفیق سرمایه‌دارش نیست سرمایه‌گذاری كلانی كند و از همین رو هم از این طریق سعی داشته نظر مساعد حسین هدایتی را جلب كند.

باید دید واكنش مصطفی آجورلو در قبال این نوع رفتارها چیست. چون قطعا هدایتی هیچ مشكلی با ورود یا خروج دلال‌ها به این قبیل مباحث نداشته و نخواهد داشت.

 

 
 
 
گردآوری:‌گروه خبری سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:jahannews.com