پس از اینکه در جریان بازی بین دو تیم پرسپولیس تهران و صبای قم در مرحله نیمه پایانی پیکارهای جام حذفی کشور، برق ورزشگاه آزادی برای مدت کوتاهی قطع و دچار اختلال شد...
 
پس از اینکه در جریان بازی بین دو تیم پرسپولیس تهران و صبای قم در مرحله نیمه پایانی پیکارهای جام حذفی کشور، برق ورزشگاه آزادی برای مدت کوتاهی قطع و دچار اختلال شد، در همان حین عادل فردوسی پور که گزارش زنده بازی را به عهده داشت، مدعی شد که این اختلال مربوط به برق منطقه بوده و ربطی به سیستم برق ورزشگاه آزادی ندارد اما...

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ قطع برق ورزشگاه آزادی را در شامگاه روز جمعه سوم اردیبهشت ماه، ناشی از وجود اختلال در شبکه داخلی این ورزشگاه دانست.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، پس از اینکه در جریان بازی شب گذشته دو تیم پرسپولیس تهران و صبای قم در مرحله نیمه پایانی پیکارهای جام حذفی کشور، برق ورزشگاه آزادی برای مدت کوتاهی قطع و دچار اختلال شد، در همان حین عادل فردوسی پور که گزارش زنده بازی را به عهده داشت، مدعی شد که این اختلال مربوط به برق منطقه بوده و ربطی به سیستم برق ورزشگاه آزادی ندارد.

در همین رابطه خبرنگار ما در تماس با روابط عمومی وزارت نیرو، به نکته ای غیر از آنچه در حین گزارش بازی اعلام شده بود دست یافت.

در پی این مسأله نیز شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با صدور اطلاعیه ای ضمن اشاره به عدم وجود مشکل فنی از سوی شرکت توزیع برق تهران بزرگ در تامین ورزشگاه آزادی، بهینه سازی شبکه داخلی این ورزشگاه و تجهیز به مولدان برق اضطراری را به منظور تامین برق مستمر و پایدار از سوی مسئولان ذیربط خواستار شد.

این رقابت در پایان به برتری چهار بر سه تیم پیروزی تهران در ضربه های پنالتی و صعود این تیم به مرحله نهایی رقابت های جام حذفی منجر شد.

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh/news
منبع: tabnak.ir