ذوب آهن هم دقیقا همان شرایط استقلال را دارد و منصور ابراهیم زاده سرمربی این تیم آرزو می‌كند كه بازی مرحله بعد را در فولاشهر برگزار كند. ذوب آهن البته...
 
 
ذوب آهن هم دقیقا همان شرایط استقلال را دارد و منصور ابراهیم زاده سرمربی این تیم آرزو می‌كند كه بازی مرحله بعد را در فولاشهر برگزار كند. ذوب آهن البته چهارشنبه در اصفهان با الاتحاد بازی دارد كه بازی فوق العاده سختی است اما چون بازیكنان این تیم استرس حذف شدن ندارند بعید نیست بتوانند به عنوان صدرنشین از گروه‌شان صعود كنند.
ابراهیم زاده معتقد است:" اگر می خواهیم کارمان برای صعود به مراحل بالاتر سخت نشود، باید برابر الاتحاد پیروز شویم. ما در این چند بازی باید به همه نشان دهیم همان تیم مقتدر و با برنامه گذشته هستیم  و در این دیدار با تفکر پیروزی به میدان می رویم . ما می دانیم تنها نتیجه ای که می تواند تضمین کننده صعود الاتحاد باشد، کسب 3 امتیاز دیدار است، به همین دلیل باید مهاجمان این تیم را که سرعتی و تکنیکی هستند را از دروازه خود دور نگه داشته و اجازه ندهیم به محوطه جریمه ما نزدیک شوند."
در طرف مقابل تروسور سرمربی تیم الاتحاد كه صعود تیمش قطعی نیست هم تاكید كرده فقط به برد در بازی امروز فكر می‌كند:" با توجه به شرایط جدول، مقابل ذوب‌آهن هجومی بازی می‌كنیم. البته قبل از بازی باید نتیجه بازی بنیادكار و الوحده را داشته باشیم و مطمئن شویم كه بنیادكار برده است. البته این نتیجه منطقی و قابل پیش بینی است در آن صورت مقابل ذوب آهن راهی جز حمله نداریم. ما قطعا مقابل ذوب آهن هجومی بازی خواهیم كرد و برای 3 امتیاز به میدان می رویم. "
 
 
 
 
گردآوری:‌گروه خبری سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:ariensport.com