پس از اعلام مثبت شدن آزمایش دوپینگ 2 فوتبالیست كشورمان، ‌شایعه‌های بسیاری درباره دوپینگ این افراد و اتفاقاتی كه پس از آن روی داد، به وجود آمد.
 
 
 بدون شك جدیدترین و خبرسازترین اتفاقی كه در این زمینه روی داد به پشنهاد رشوه یكی از افراد دوپینگی باز می گشت كه برای مخفی كردن و یا تغییر در رای احتمالی، مطرح شده بود.
گفته می شود این فوتبالیست در پشنهاد خود به یكی از اعضای كمیته پزشكی و كنترل دوپینگ، رقمی بالغ بر صد میلیون تومان را اعلام كرده تا مسایلی منتشر نشود البته رئیس این كمیته خبر فوق را تكذیب و از كل دور از واقعیت می داند.
«احمد هاشمیان» رئیس كمیته پزشكی و كنترل دوپینگ فدراسیون فوتبال، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با تكذیب پیشنهاد رشوه فوتبالیست دوپینگی به اعضاء كمیته‌اش گفت: فوتبالیست‌ ارم كیش قم، «محمد كرمانی» متخلف شناخته شد كه با اخطار كتبی، درج در پرونده و محرومیت دو ساله جریمه شد.
وی ادامه داد: یكی از فوتبالیست‌ها متخلف نیز شناسایی و به 2 سال محرومیت محكوم شد كه با توجه به اینكه تا ساعت 16 امروز مهلت اعتراض دارد، پس از این زمان نام او را به رسانه‌ها اعلام خواهیم كرد.
هاشمی در مورد دیگر فوتبالیست متخلف نیز خاطر نشان كرد: دیگر فوتبالیست مطرح شده تا فردا فرصت اعتراض دارد، البته او سابقه یك بار محرومیت به دلیل مثبت شدن دوپینگ را نیز داشته كه با در نظر گرفتن این سابقه، رای متفاوت و بنا به شرایط او برایش اعلام خواهد شد.

 
 
 
 
گردآوری:‌گروه خبری سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:ilna.ir