متاسفانه برخی از افرادی كه ورزشی نیستند،در ورزش حضور پیدا كرده و با اعمال مدیریت غلط باعث فراری دادن بسیاری از چهره‌های قدیمی و زحمت‌كش پرسپولیس شده‌اند.
 
 مربی دروازه‌بان سابق پرسپولیس و مربی كنونی تیم فوتبال استیل‌آذین با اشاره به حوادث و اتفاقات اخیر گفت: قصد داشتم در بازی  مقابل پرسپولیس روی نیمكت استیل‌آذین ننشینم اما آنچه در چند روز اخیر رخ داد باعث شد تصمیم خود را عوض كرده و از هم‌اكنون می‌گویم كه فردا در كنار افشین پیروانی و رضا شاهرودی روی نیمكت استیل‌آذین خواهم نشست.
احمدرضا عابدزاده تصریح كرد: متاسفانه برخی از افرادی كه ورزشی نیستند،در ورزش حضور پیدا كرده و با اعمال مدیریت غلط باعث فراری دادن بسیاری از چهره‌های قدیمی و زحمت‌كش پرسپولیس شده‌اند.
وی ادامه داد: مهم این است كه من در دل و قلب هواداران فوتبال و علاقمندان به پرسپولیس جا داشته باشم كه الحمدالله دارم از همین‌جا نیز اعلام می‌كنم كه با علی دایی مشكلی نداشته و ندارم و اگر بخواهیم انصاف را رعایت كنیم باید گفت؛ وی هیچ‌گونه دستی در این جریان ندارد و سرپرست باشگاه پرسپولیس پشت همه این خطوط و جنجال‌های گذشته است.
عابدزاده خاطر نشان كرد: مداركی دارم كه به زودی منتشر خواهم كرد حتی در تمامی جلسات و گفت‌وگوها صدای حبیب كاشانی و برخی دیگر از دوستان راضبط كرده ام كه درخفا چه می‌كنند و در مقابل دوربین‌های تلویزیونی و میلیون‌ها هوادار فوتبال با تغییر ظاهر به گونه‌ای دیگرظاهر می شوند.
مربی سابق پرسپولیس گفت: این باشگاه خانه من بوده و هست و خواهد بود و شك نكنید روزی به این باشگاه باز خواهم گشت اما با توجه به حوادثی كه در چند روز گذشته برایم ایجاد كردند با سند و مدارك دست بسیاری از افراد را رو خواهم كرد تا حداقل مردم بدانند كه در این باشگاه و كاشانی چه گذشته است.
وی در پاسخ به سئوالی در مورد حضور نیروی انتظامی و كشیده شدن پای عقاب آسیا به كلانتری گفت: متاسفانه در زمانی‌كه مشغول فیزیوتراپی بودم یكی از لیدرهای باشگاه پرسپولیس با به كار بردن الفاظ ناشایست و حركاتی به دور از شئونات اخلاقی به گونه‌ای برخورد كرد كه مجبور شدم نسبت به وی واكنش نشان داده كه در نهایت این جریان به برخورد متقابل تبدیل شد. در حال حاضر من شاكی بوده و پیگیر ماجرا خواهم بود.
عابدزاده به صدای ضبط شده در زمان حضور كرانچار اشاره كرد و گفت: اسنادی دارم كه در صورت نیاز آنها را نیز منتشر خواهم كرد كه بسیاری از جنبه‌های پنهان باشگاه پرسپولیس برای مردم روشن شود.
وی با انتقاد شدید از رئیس سازمان تربیت بدنی گفت: تصور من این است كه علی سعیدلو اطلاعات كامل و جامع‌ای از سرپرست كنونی باشگاه پرسپولیس ندارد. چراكه در غیر این صورت امروز كاشانی در این باشگاه حضور نداشت و خیلی از مسائل كنونی نیز به وجود نمی‌آمد.
عابدزاده در پایان خاطر نشان كرد: از باشگاه پرسپولیس طلب كارم اما برای آنكه محكوم به ایجاد جنجال قبل از دیدار فینال جام حذفی نشوم فعلا سكوت پیشه می‌كنم اما سعیدلو قول داده تمام مطالبات من را پرداخت كند تا مشكلی از این بابت نداشته باشم.
گفتنی است احمدرضا عابدزاده،با حضور در هیات فوتبال استان تهران قرارداد رسمی خود را با باشگاه استیل‌آذین به ثبت رساند پیش از این نیز افشین پیروانی و رضا شاهرودی با حضور در این هیات طی روز های گذشته قراردادخود را با استیل اذین به ثبت رسانده ا ند.
 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع:ilna.ir