در سفر مدیران فوتبال باشگاه های ایران به اسپانیا مشخص شد...

در سفر مدیران فوتبال باشگاه های ایران به اسپانیا مشخص شد تعداد هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی بیشتراز هواداران رئال مادرید است!
گروه اعزامی مدیران فوتبال باشگاههای لیگ برتری و دسته اولی فوتبال کشورمان که همراه با برخی مدیران و مسئولان اتحادیه فوتبال باشگاه های کشور از روز پنجشنبه وارد اسپانیا شده اند، برنامه های فشرده ای را برای بازدید از ورزشگاههای مهم مادرید پشت سر گذاشتند.
این گروه در همان روز ابتدای حضور خود از امکانات کمپ تمرینی و در حال ساخت و تکمیل شدن رئال مادرید بازدید کردند. در یکی از بخش های این بازدید ناصر شفق مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی که حضور فعالی در تمام برنامه ها دارد در دیدار با یکی از مسئولان باشگاه رئال توضیحاتی در مورد تراکتورسازی ارائه کرد.
در این بخش زمانی که مسئول رئال مادرید در جریان حضور بیش از 70 هزار تماشاگر به طور متوسط در هر بازی این تیم قرار گرفت متعجب شد. ناصر شفق نیز اعلام کرد در حال حاضر 482 هزار هوادار رسمی برای تراکتورسازی ثبت شده است که این خبر هم با تعجب رئالی ها همراه بود. مسئول اسپانیایی اعلام کرد که تعداد هواداران ثبت شده رئال 75 هزار نفر است!
* یکی دیگر از موارد حاشیه ای سفر مدیران فوتبال ایران به اسپانیا خستگی اعضا به خاطر برنامه های فشرده ای است که از قبل از در نظر گرفته شده و به گفته حاضرین بسیار پربار و مفید است و داشته های فنی و سخت افزاری زیادی برای مسئولان باشگاه ها دارد.
* مسئولان گروه اعزامی در تلاشند تا در صورت فراهم شدن شرایط این گروه را به اسپانیا اعزام کنند و دیداری از ورزشگاه نیوکمپ و بارسلونا داشته باشند.
* صادق درودگر که هماهنگی این سفر با به همراه علی اصغر مانوسی فر بر عهده دارد در طول مسافت هایی که برای بازدید های مختلف صورت می گیرد خاطرات فوتبالی خود از سفرهای مختلف را تعریف می کند که یکی از این خاطرات به انتقال مجتبی جباری بازیکن فعلی استقلال به بیمارستان برمی گردد.
درودگر با تاکید بر اهمیت دادن مسئولان ورزشی و فوتبالی دنیا به حفظ سلامت و آینده بازیکنان گفت: در سال 2001 که تیم نوجوانان را برای حضور در تورنمنتی به آلمان برده بود مجتبی جباری تب زیادی داشت با این حال برای اینکه بازی کند این بیماری را به اطلاع مسئولان تیم نرساند اما پس از آنکه تیم نایب قهرمان شد همان شب تب شدیدی کرد به گونه ای که پس از انتقال به بیمارستان در بخش مراقبت های ویژه بستری شد.
درودگر تاکید کرد حتی پس از آنکه با تعهد خودمان جباری را به ایران منتقل کردیم تا یکسال مسئولان برگزاری تورنمنت و آن بیمارستان پیگیر وضعیت سلامت جباری بودند و مدارک او را هر ماه از ما می خواستند تا 9 ماه بازی نکرد وبه شرایط سلامتی کامل رسید.
* در همه بازدید های گروه اعزامی به بخش ها و ورزشگاههای مهم بازار عکس داغ است. این اتفاق خصوصا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شدت بیشتری داشت!
* پیشنهاد رئیس اتحادیه فوتبال حرفهای اسپانیا به گروه اعزامی ایران برای عقد قرارداد همکاری یکی از اتفاقات مهم و البته دستاورد بزرگ این سفر بود که مدیران باشگاههای کشورمان در مورد آن امیدواری زیادی دارند.
 * صادق درودگر از مسئولان رده بالای باشگاههای رئال مادرید و آتلتیکو مادرید دعوت کرد تا برای بازدید از امکانات فوتبال کشورمان به ایران سفر کنند.

 

 خبر مرتبط:
بازديد مديران فوتبال ايران از كمپ تمرينی باشگاه رئال مادريد و ورزشگاه سانتياگو

 

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع:mehrnews.com