انتقادات از امیر قلعه‌نویی برخی مواقع گریبان خانواده او را می‌گیرد که این بار گریبان پسرش را گرفت.
 
 
برپایی اردوی شبانه‌روزی سپاهان در هتل هما مشهد باعث شد تا چند تن از دوستان و نزدیکان امیر قلعه‌نویی شنبه‌شب خود را به لابی هتل رسانده و دقایقی در کنار سرمربی سپاهان که در آستانه کسب سومین قهرمانی‌اش در لیگ برتر بود، به صحبت بپردازند.
از جمله حاضران می‌توان به دکتر نقابیان (روانشناسی که قرار بود در سپاهان با او همکاری کند)، داود مهابادی (سرمربی پیام مشهد)، مجید نوروزی (بازیکن اسبق استقلال ) و چند تن از دوستان مشهدی و مسئولان سپاهان اشاره کرد که در گوشه‌ای از لابی نزدیک به یک ساعت به بحث و تبادل نظر پرداختند که محور اصلی صحبت‌های حاضران در ارتباط با حواشی و اتفاقاتی بود که در طول فصل برای قلعه‌نویی رخ داد، از جمله اختلافات و درگیری‌های لفظی با واعظی‌آشتیانی مدیرعامل استقلال. در این بحث دکتر نقابیان از قلعه‌نویی خواست با متانت بیشتر جواب واعظی‌آشتیانی را ندهد که سرمربی سپاهان با اعلام اینکه هیچ وقت قصد جواب دادن نداشته جز مواقعی که او را ترور شخصیت کرده‌اند خبر از کتک خوردن پسرش در مدرسه به خاطر حاشیه‌سازی علیه او داد و گفت: آنقدر ناجوانمردانه علیه من جوسازی کرده‌اند که تاوان آن را خانواده‌ام باید پس بدهد.
اما ماجرای کتک خوردن پسر قلعه‌نویی که روز گذشته با تیتر «قلعه‌نویی پسر به خاطر قلعه‌نویی پدر کتک خورد» روی خروجی چند خبرگزاری قرار گرفت، به هفته گذشته و بعد از باخت به العین و حذف سپاهان از لیگ قهرمانان آسیا بازمی‌گردد جایی که محمدهوتن قلعه‌نویی در زنگ تفریح با چند تن از همکلاسی‌هایش که عمدتاً استقلالی و پرسپولیسی بودند جنگ لفظی و کری‌خوانی شدیدی پیدا کرد تا جایی که کار به دخالت معلم پرورشی و ناظم مدرسه کشیده شد. گفته می‌شود پسر قلعه‌نویی پس از اینکه همکلاسی‌های پرسپولیسی و استقلالی‌اش شروع به کری‌خوانی برای او کردند و علیه سپاهان و پدرش شعارهایی سردادند شروع به خواندن سرود قهرمانی مخصوص طرفداران سپاهان کرد که همین امر آتش این جنگ لفظی را شعله‌ور‌تر کرد تا جایی که درگیری‌ها آغاز شد و معلم پرورشی مدرسه... اصفهان وارد ماجرا شد. این معلم پرورشی که گویا خودش هم طرفدار یکی از تیم‌های سرخابی بود در آن لحظات پسر قلعه‌نویی را مقصر اصلی درگیری قلمداد کرد و با «محمد هوتن» رفتار ناشایستی انجام داده و علاوه بر کتک زدن، او را کشان‌کشان به دفتر مدیریت مدرسه برد و در آنجا نیز پسر قلعه‌نویی را توبیخ کتبی کردند.
این رفتار معلم پرورشی مدرسه... به اذعان محمدهوتن قلعه‌نویی به هیچ عنوان عادلانه نبود و تنها از روی غرض‌ورزی صورت گرفت تا باعث سرافکندگی او مقابل همکلاسی‌هایش گردد. این خبر به نحوی به گوش امیر قلعه‌نویی رسید و سرمربی سپاهان پس از پرس و جو و شنیدن ماجرا از زبان پسرش به پیگیری موضوع پرداخت و کار به جایی رسید که باشگاه سپاهان هم از طریق مراجع ذی‌صلاح وارد عمل شد و خواستار برخورد جدی با این رفتار معلم پرورشی مدرسه... گردید. یکی از نزدیکان امیر قلعه‌نویی در این ارتباط گفت: با توجه به شکایتی که در آموزش و پرورش استان انجام دادیم بلافاصله مسئولان ماجرا و اتفاقات رخ داده را پیگیری کردند تا جایی که این معلم با ابراز پشیمانی از رفتارش به صورت رسمی از «محمدهوتن» و خانواده‌اش معذرت‌خواهی کرد و از آنجا که امیر قلعه‌نویی نمی‌خواست این ماجرا بیش از این کش پیدا کند در همان جا از شکایتش صرف‌نظر کرد. البته گفته می‌شود پیگیری اتفاقی که برای پسر قلعه‌نویی در مدرسه... افتاد به استانداری، تربیت‌بدنی استان و ناحیه یک آموزش و پرورش اصفهان هم کشیده شد وگرچه در نهایت با معذرت‌خواهی از سوی معلم پرورشی و مدیریت مدرسه... همه چیز ختم به خیر شد اما این اتفاق ثابت کرد انتقادات از امیر قلعه‌نویی تنها مختص محافل ورزشی، جراید و رسانه‌های گروهی نیست بلکه دامنه این انتقادات برخی مواقع گریبان خانواده او را هم می‌گیرد که این بار گریبان پسرش «محمدهوتن» را گرفت.

 
گردآوری: گروه خبری سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:khabaronline.ir