مشکل فدراسیون برای بازگشت پیروانی این است که او زیر نظر کمیته فنی حاضر به کار کردن نیست.
 
 
بدون کوچکترین شکی غلامحسین پیروانی یکی از محبوب‌ترین مربیان ایران است که به علت کم‌حاشیه بودن در قلب فوتبالدوستان جای خود را باز کرده است. اما طی ماه‌های اخیر آن‌قدر او را دچار حواشی کردند که از تیم امید به حالت قهر استعفا کرد. حال عده‌ای راه افتادند تا هرطور شده زمینه بازگشت شاغلام به تیم ملی امید را فراهم کنند.
طی هفته‌های گذشته مهدی تاج، عزیزالله محمدی و علی فتح‌ا...زاده به صورت مداوم تماس‌هایی با پیروانی داشتند. از سوی دیگر محمود یاوری، حسن حبیبی، سیدجلال یحیی‌زاده نماینده مجلس شورای اسلامی و حشمت مهاجرانی چندین‌بار به صورت حضوری و تلفنی از پیروانی خواستند همکاری‌اش با فدراسیون را از سر بگیرد، هر چند مرد شیرازی فوتبال کشور همه چیز را منوط به تغییر رویه فدراسیون‌نشین‌ها درخصوص تیم امید دانسته است، اما پشت‌پرده اختلافات پیروانی و معینی یک نکته اساسی است که جای تأمل دارد.
همه چیز به آخرین نشست پیروانی با فریدون معینی، سرپرست کمیته تیم‌های ملی، بازمی‌گردد. از قرار معلوم در آن نشست فریدون معینی از پیروانی می‌خواهد برای تمام تصمیماتی که می‌گیرد در ابتدا با او مشورت کند تا او در ریز اتفاقات و جابه‌جایی‌ها در تیم‌ملی امید قرار گیرد اما پیروانی که به صراحت لهجه شهرت دارد به معینی پاسخ منفی می‌دهد. پیروانی به معینی می‌گوید: نیازی نمی‌بینم برای اتخاذ یک تصمیم همه شهر را خبر کنم! من سه مشاور بزرگ و باتجربه به نام‌های یاوری، حبیبی و مهاجرانی دارم و نمی‌خواهم به تعداد مشاورانم اضافه کنم. مگر چه اتفاق مهمی قرار است در تیم امید بیفتد که باید در موردش با صد نفر مشاوره کنم؟!
این حرف‌های پیروانی به شدت معینی را آزار داد تا جایی که او با بزرگ‌نمایی مبلغ پیشنهادی پیروانی، نظر کفاشیان برای ادامه همکاری با کادرفنی فعلی را تغییر داد. البته تاکنون کفاشیان طی مصاحبه‌هایش به صورت روشن اعلام نکرده خلاصه می‌خواهد با پیروانی همکاری کند یا نه اما آنچه مشخص است در بدنه فدراسیون و میان فوتبالدوستان این تفکر جاری است که پیروانی باید بماند اما معینی به پشتوانه کفاشیان قصد دارد «آقاغلام» را از تیم‌ملی امید دور کند!
 
 
گردآوری: گروه خبری سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:khabaronline.ir