مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد: 16 اردیبهشت ورزشگاه یادگار امام (ره) شاهد وداع پرشورترین و پرتعدادترین هوادار با لیگ نهم خواهد بود.
 
 
 مهدی شیرازی صبح دوشنبه به خبرنگاران گفت: لیگ نهم شاهد هوادارانی بود که با حضورشان نوید یک فوتبال پرشور و پرنشاط در کل کشور را دادند هوادارانی که جان تازه ای بر کالبد فوتبال کشور دمیدند.
وی ادامه داد: باید قدر چنین هواداران فهیم و مودب را دانست زیرا آنها با شیوه های نوین تشویقی روز دنیا نشان دادند که تا چه مقدار می توانند انرژی مثبتی به تیم خود برای پیروزی در مسابقات بدهند.
شیرازی تصریح کرد: به واقع همگان اذعان دارند که بازی در ورزشگاه تبریز برای هیچ تیمی آسان نیست و هواداران تراکتور تا آخرین لحظه بازی و برای موفقیت تیم خود همه تلاش خود را انجام می دهند.
مدیر روابط عمومی تراکتورسازی حضور نماینده AFC را در روز مسابقه برابر استقلال اهواز قطعی اعلام کرد و ادامه داد: هوادارانمان در این بازی نشان خواهند داد که باشگاه تراکتور دارای پرتماشاگرترین و پرشورترین هوادران آسیاست همچنین نماینده AFC از نزدیک با هواداران ما و جو ورزشگاه یادگار امام آشنا خواهد شد ضمن اینکه حضور مدیرعامل باشگاه گالاتاسرای هم در این بازی بعید به نظر نمی رسد.
وی اضافه کرد: مدیرعامل گالاتاسرای فیلم های بازی تراکتور را دیده و می آید تا از نزدیک شاهد این حماسه باشد حماسه ای که نه تنها فوتبال کشور بلکه تمامی دنیا را متحیر کرده است.
شیرازی هوادران تراکتور را بزرگترین پتانسیل برای باشگاه اعلام کرد و اظهار داشت: باشگاه و مدیران آن همواره به هواداران فهیم خود افتخار کرده اند و هواداران را نقطه قوت تیم می دانند زیرا همگان بر این اعتقادیم که ما نه تنها پرهوادارترین تیم آسیا هستیم بلکه فهیم ترین هواداران دنیا را نیز در اختیار داریم.
 
 
گردآوری: گروه خبری سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com