علی دایی سرمربی پرسپولیس در مصاحبه با سایت این باشگاه حرف‌هایی جدید به زبان آورده است...


علی دایی سرمربی پرسپولیس در مصاحبه با سایت این باشگاه حرف‌هایی جدید به زبان آورده است از امیدهایش به قهرمانی جام حذفی گفته است. سرمربی پرسپولیس كه روز گذشته با توجه به ماجراهایی كه بین او و علی كریمی وجود داشت، اندكی هم تحت تأثیر حاشیه قرار داشت. در این مصاحبه با لحنی نرم از كریمی انتقاد كرده و گفته است اگر برای وی گل هم می‌آورد اتفاق خاصی نمی‌افتاد. البته خود دایی هم در بازی معروف پرسپولیس مقابل صبا باتری برای پروین گل نبرد. این مصاحبه را بخوانید:

عملكرد هواداران در بازی روز یكشنبه برابر استیل آذین ثابت كرد كه تیم پرسپولیس برایشان بزرگتر و محبوب تر از همه نام ها و عناوین است. نظر شما دراین باره چیست؟
به نظر من همه ما روزی بازی مان تمام می شود و یا از این تیم جدا می شویم و آن چه كه بر جا می‌ماند پرسپولیس و هوادارانش هستند. بازیكنی كه به پرسپولیس می‌آید، بالاجبار روزی دیگر در تیم نخواهد بود. به طور حتم هواداران ستاره‌ها را دوست دارند، اما در این بازی نشان دادند كه بیشتر از هر فرد و گروهی، تیم‌شان را دوست دارند. 

سوای بازی خوب، اما بدون گل درباره عملكرد هواداران چه صحبتی دارید؟
آنها در آن هوای بد و بارش شدید باران 90 دقیقه تیم و بازیكنان محبوب‌شان را تشویق و مورد حمایت قرار دادند و به جرأت می‌توانم بگویم به همین خاطر پرسپولیس توانست كم نقص‌ترین بازی فصل خود را به نمایش بگذارد.
 
همه پرسپولیسی‌های سابق حریف به سمت شما آمدند به جز علی كریمی!
ببینید من اصلاً كاری به این مسائل ندارم. علی كریمی از بزرگان فوتبال ما است كه زحمات زیادی چه برای پرسپولیس و چه تیم ملی كشیده است. من به شخصه به ایشان و نظرات‌شان احترام زیادی می‌گذارم! به نظر من با چنین رفتارهایی كسی نه بزرگ می‌شود و نه كوچك! اما احترام گذاشتن است كه احترام می‌آورد. به شخصه نه از علی كریمی و نه از هیچ كس دیگر انتظار نداشتم كه برایم گل بیاورد.
با نتیجه به دست آمده، پرسپولیس از رتبه سوم جدول نیز فاصله گرفت. ضمن اینکه چهار سهمیه ایران هنوز قطعی نشده است!
ما به این مسئله كاری نداریم كه AFC چند سهمیه برای ایران در نظر خواهد گرفت. ما فینال جام حذفی و فرصت قهرمان شدن در این تورنمنت را پیش رو داریم. از ابتدا هم هدف اصلی ما قهرمانی در جام حذفی بود.
 
تا چه حد به قهرمانی در جام حذفی مطمئن هستید؟
تمام سعی و تلاش ما برای رسیدن به همین هدف قرار دارد. با تمام احترامی كه برای تیم فولاد گستر قائل هستیم، اما برای رسیدن به آسیا تنها به دنبال قهرمانی در جام حذفی هستیم.
 
مثل این‌ كه ناظران AFC از برخی شرایط ورزشگاه آزادی ناراضی بوده‌اند!
من مسئول این مسئله نیستم كه درباره كم‌و‌كاستی‌های امكانات ورزش‌مان اظهار نظر كنم. خوشبختانه ناظران AFC با حضور در ورزشگاه شاهد برگزاری یكی از بازی‌های پرسپولیس در بهترین شرایط بودند.
 
حالا یك روز از بازی گذشته؛ اما واقعاً در طول این فصل تا به حال ندیده بودیم پرسپولیس این گونه حریف را تحت فشار گذاشته باشد !
من از شكل فوتبال شاگردان‌ام راضی هستم. ما روز به روز از نظر فوتبالی در حال پیشرفت هستیم، اما از نظرگل زدن چند باری است كه موقعیت‌ها را از دست می‌دهیم. برابر استیل آذین از لحاظ فوتبالی 3 امتیاز گرفتیم، اما از لحاظ امتیاز قانونی نتوانستیم بیشتر از یك امتیاز كسب كنم. ما فوتبال خیلی خوبی به نمایش گذاشتیم، اما حریف حرفی برای گفتن نداشت.
 
 
 اخبار مرتبط:
کریمی به سمت علی دایی نرفت
علی کریمی دلیل نرفتنش به سمت نیمکت پرسپولیس و دایی را توضیح داد
 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع:goal.com