موضوع تمدید قرارداد امیر قلعه‌نویی با سپاهان یكی از مسایل خبرساز چند هفته فوتبال ایران بوده است.

به گزارش آرین اسپرت، موضوع تمدید قرارداد امیر قلعه‌نویی با سپاهان یكی از مسایل خبرساز چند هفته فوتبال ایران بوده است. گمانه‌زنی‌های بسیاری در این خصوص انجام گرفت تا اینكه محمدرضا ساكت با اطمینان از تمدید قرارداد با قلعه‌نویی خبر داد و در مقابل سرمربی سپاهان هم در مصاحبه‌هایش بارها تاكید كرد كه تمایل زیادی به ماندن در اصفهان دارد. در گرماگرم این موضوع خبری از اصفهان به رسانه‌ها درز پیدا كرد مبنی بر اینكه یكی از شروط قلعه‌نویی برای تمدید قرارداد جذب شش بازیكن از لیست 10 نفره اوست كه به باشگاه ارایه داده است.
در این شرایط عدم صعود سپاهان به مرحله بعد جام باشگاه‌های آسیا و حذف این تیم از ادامه مسابقات باعث شد ورق برگردد و خیلی‌ها پیش‌بینی كنند كه مسوولان سپاهان قید تمدید قرارداد با قلعه‌نویی را خواهند زد. البته این مساله از طریق مسوولان كارخانه فولاد مباركه و باشگاه سپاهان رد شد. در هر حال موضوع مهم در شرایط فعلی شرایطی است كه قلعه‌نویی برای ماندن در اصفهان به سپاهانی‌ها پیشنهاد داده است. دیروز از طریق منبع موثقی كه علاقه‌ای به فاش شدن نامش نداشت، شنیدیم قلعه‌نویی برای تمدید قرارداد به مدت یكسال دیگر رقم یك میلیارد تومان درخواست كرده است. البته احتمالا او جای چانه‌زنی را برای سپاهانی‌ها باز گذاشته با این حال رقم پیشنهادی قلعه‌نویی آنقدر بالاست كه آنها را یاد مربیانی مثل گونش و دنیزلی و مربیانی هم سطح این دو بیندازد.
نكته جالب دیگر در خصوص لیست پیشنهادی امیر قلعه‌نویی است. سرمربی سپاهان در لیست خود نام 10 بازیكن را قرار داده و درخواست كرده حداقل شش بازیكن از بین آنها باید جذب شوند. نام حوار ملامحمد، خسرو حیدری، جانواریو و جواد شیرزاد در لیست قلعه‌نویی قرار دارد كه فعلا از طریق نزدیكان باشگاه سپاهان لو رفته است.


 گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: ariensport.com