گزینه‌هایی چون انتخاب دستیار قطبی بر اساس شراکت تجاری با یک مدیر فدراسیون یا رفاقت با مسئول سابق تیم ملی طی روزهای اخیر به گوش می‌رسد...

 

به گزارش آتی نیوز، روز گذشته علیرضا منصوریان در حالی به عنوان دستیار افشین قطبی در تیم ملی انتخاب شد که از مدت‌ها پیش شایعه حضور این مربی جوان و کم تجربه در تیم ملی در محافل ورزشی به گوش می‌رسید.

در همان زمان هم این شایعه مطرح می‌شد شرکت کامپیوتری که منصوریان با یکی از مسئولان ارشد فدراسیون دارد باعث شده به عنوان گزینه جدی دستیاری قطبی انتخاب شود و گرنه دلیلی نداشت که یک مربی که تمامی سابقه مربیگری‌اش حضور ناموفق در تیم پاس همدان بوده و تجربه دیگری در این زمینه نداشته به یکباره مربی تیم ملی شود.

اما دوستان منصوریان نسبت به این خبر واکنش نشان داده و می‌گویند شرکتی که منصوریان و آقای "ن" در فدراسیون داشته‌اند مربوط به 5 سال پیش بوده و دیگر آنها با یکدیگر شراکتی ندارند هرچند رابطه او با منصوریان مثل گذشته خوب است اما آقای "ن" کمترین حمایت را از منصوریان داشته است.

این نزدیکان مربی جدید تیم ملی در عین حال معتقدند اصغر حاجیلو نقش بزرگی در نزدیکی قطبی و منصوریان به یکدیگر داشته‌ است و عامل اصلی این انتخاب قطبی نه شرکت تجاری منصوریان و جناب مدیر فدراسیون، که دوستی با حاجیلو است.

در هر دو صورت باید پرسید چه شراکت با مسئول فدراسیون در زمینه تجارت و چه دوستی با سرپرست تیم ملی، می‌تواند دلیل قانع کننده ‌ای برای انتخاب مربی تیم ملی باشد؟

به نظر می‌رسد وقتی چنین انتخاب‌هایی در کادر فنی صورت می‌گیرد دلیلی ندارد که به شایعه‌های پیرامون پیشنهاد رشوه کلان برخی از بازیکنان به واسطه‌ها برای حضور در تیم ملی بی‌تفاوت بود.

 

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع:atynews.com