صمد مرفاوی پس از حذف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا ، به احتمال زیاد هدف اول حملات خواهد بود . اما این مربی شکست استقلال را طور دیگری ارزیابی می کند و می گوید...
 

صمد مرفاوی پس از حذف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا ، به احتمال زیاد هدف اول حملات خواهد بود . اما این مربی شکست استقلال را طور دیگری ارزیابی می کند و می گوید: الشباب در خانه خود بازی می کرد اما تیم استقلال در جریان این دیدار عملکردی به مراتب بهتر نسبت به حریف داشت.
مرفاوی درباره آنچه در زمین اتفاق افتاد ، می گوید: این بازی هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ موقعیت های بی شمار ایجاد شده بسیار زیبا بود ضمن آنکه تعداد گل های زده شده نیز بر جذابیت های آن افزوده بود.در نیمه اول بازی زیبا و قشنگی را ارایه كردیم و اگر می‌توانستیم از موقعیت‌ها به خوبی استفاده كنیم نتیجه بهتری حاصل می‌شد. فوتبال اتفاق است و استفاده از موقعیت‌ها در نیمه‌ی اول می‌توانست شرایط را برای استقلال تغییر دهد اما اینگونه نشد و در نهایت ما شكست خوردیم.
سرمربی تیم استقلال با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش تصریح کرد: تمام بازیکنان من فوق العاده بازی کردند و جریان کار را در دست داشتند. البتهواقعیت این است كه برخی از بازیكنان استقلال خوب انجام وظیفه نكردند نه این‌كه كم كاری كرده باشند، بلكه آنچه كه شایسته یك فوتبال خوب بود را انجام ندادند....که احتمالا منظور او کیانوش رحمتی هافبک دفاعی تیمش بود که روز بدی را پشت سرگذاشت.
مرفاوی اظهار كرد: استقلال بیشتر در خط میانی آسیب‌پذیر شده بود و توقع ما از بازیكنانی كه جلوی خط دفاع كار می‌كردند بیشتر بود. نمی‌خواهم از كسی نام ببرم اما انتظار من از برخی از بازیكنان بیشتر از آن چیزی بود كه در زمین نشان دادند.
مرفاوی که با ناراحتی و صدای گرفته حرف می زد ، حرفش را اینطور تمام کرد که: گل سوم حریف خیلی دیر زده شد با این وجود بازیکنان استقلال کار را واگذار نکرده و تا دقیقه آخر برای به تساوی کشاندن بازی تلاش کردند.
دیدار استقلال و الشباب در مرحله یک شانزدهم پایانی لیگ قهرمانان آسیا در حالی با تساوی 2 بر 2 پیش می رفت که در دقیقه 88 ولید الجیزانی برای بار سوم دروازه آبی پوشان تهرانی را باز کرد تا استقلال با لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی کند.
 
 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع:goal.com