دایی بسیار نگران بود به سرعت محل زخم را به پزشك تیم نشان داد او از این می‌ترسید كه سرنگ آلوده‌ای را به بدن وی زده باشند...

برای همه غیرقابل باور بود اما ورزشگاهی كه حدود یك ماه پیش با 110 هزار هوادار تراكتور پر شده و در آن استقبال شایان توجهی از علی دایی به عمل آمده بود، امروز با حملات تند و عجیب و غریب علیه سرمربی پرسپولیس روز تلخی را برای وی رقم زد.
ابتدای غائله
تا علی دایی پایش را به داخل ورزشگاه گذاشت شعارهای حاضران در ورزشگاه امام آغاز شد، در حالی كه حدود 40هزارنفر در ورزشگاه یادگار امام حضور داشتند ناگهان از یك طرف صدایی بلند شد و جمعیت تحت تأثیر این موج شعار به دایی را آغاز كردند آنها به زبان آذری به سرمربی پرسپولیس دشنام می‌دادند. در حالی كه همین چند وقت پیش جمعی كثیرتر او را تشویق كرده بودند. این وسط برخی شعارهای مشكوك هم شنیده می‌شد. شعارهایی كه به نظر نیروی محرك این بلوا بود.
وساطت كریم و رسول
زمانی كه دامنه شعارها افزایش پیدا كرد، كریم باقری به سمت جمعیت رفت و با دست تكان دادن از آنها درخواست سكوت كرد اما پاسخ این جمع به كریم باقری این بود كه دخالت نكنند، آنها این كار را با رسول خطیبی نیز انجام دادند،‌ رسول كه از این واكنش‌ها تعجب كرده بود به سمت حاضران روی سكو آمد. اما او هم حریف این موج نشد تا دایی همچنان روز بدی را پشت سر بگذارد.
دایی را زدند
در پایان مسابقه وقتی دایی از رختكن پرسپولیس به سمت اتوبوس حركت می‌كرد دو بار برای انداختن عكس یادگاری توقف كرد و بار سوم پای اتوبوس به سختی از شلوغی جمعیت خود را به داخل رساند، او به محض وارد شدن به اتوبوس كت خود را درآورد و با دست روی محلی كه ضربه‌ای به آن خورده بود كشید. به گفته شاهدان اثر ضربه نشان می‌داد كه ضارب با سوزن دست به این كار زده است و دایی بسیار نگران بود به سرعت محل زخم را به پزشك تیم نشان داد او از این می‌ترسید كه سرنگ آلوده‌ای را به بدن وی زده باشند كه البته كاشانی او را آرام كرد. دایی در این لحظات بسیار عصبانی بود و به سختی می‌توانست خود را كنترل كند. او اگر چه در این سال‌ها تماشاچی مخالف زیاد دیده بود اما هرگز فكرش را نمی‌كرد كه در تبریز و در بین هم زبانانش ضربه‌ای مثل این دریافت كند.
حال دایی خوب است اما ...
به گفته مسئولان محلی این حمله توسط نیروانتظامی پیگیری خواهد شد،‌ گرچه فضای شلوغ و هرج و مرج پایان مسابقه تقریباً‌ شناخت ضارب را غیرممكن می‌كند. با این حال این اتفاقی است كه بدون تردید باید مورد بررسی و پیگیری قرار بگیرد چرا كه آنچه امروز در ورزشگاه یادگار امام اتفاق افتاد بسیار هشداردهنده است. البته به گفته خبرنگار سایت گل در تبریز هواداران تراكتور از این عمل زشت برائت جسته و اعلام كرده است كه این اتفاق هیچ ارتباطی به آنها ندارد. تراكتوری‌ها قبلاً‌ در بازی‌های بسیار مهمتر آرامش و مهمان‌نوازی خود را به همه نشان داده‌اند اما این یكی هم حتماً‌ باید مورد بررسی قرار بگیرد.

 

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع:ilna.ir