آلکس سوزوکى رئیس لیگ قهرمانان آسیا گفت: سهمیه ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا کسر...

آلکس سوزوکى رئیس لیگ قهرمانان آسیا گفت: سهمیه ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا کسر نخواهد شد.وى در مورد احتمال کسر سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا براى فصل آینده، اظهار داشت: به موضوع کسر سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا اصلا فکر نمى کنیم. ب

اشگاه هاى ایرانى امکانات خوبى دارند و از نظر حضور تماشاگر در ورزشگاه ها از پتانسیل بالایى برخوردار هستند، به همین دلیل امکان کسر سهمیه از ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا وجود ندارد. او درباره رفع تعلیق کویت و عراق و احتمال حضور نمایندگان آنها در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: عراق و کویت در فصل آینده نماینده اى در لیگ قهرمانان خواهند داشت و مسئولان به هیچ عنوان به این موضوع فکر نمى کنند.

رئیس لیگ قهرمانان آسیا با اشاره به مشکلات سخت افزارى ورزشگاه هاى ایران تصریح کرد: باشگاه هاى ایرانى باید این مشکلات خود را هرچه زودتر رفع کنند تا بتوانند با قدرت بیشترى در مسابقات شرکت کنند. وى با اشاره به روند تکمیل ورزشگاه فولادشهر گفت: این ورزشگاه نسبت به گذشته از شرایط بهترى برخوردار شده است. تنها قطع چند دقیقه اى برق در جریان دیدار ذوب آهن و مس مشکل ساز بود که پس از جویا شدن علت ،متوجه شدیم پریدن فیوز باعث قطعى برق شده بود که به سرعت این مشکل برطرف شد.
 

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع:esteghlaltehranfc.com