در حالیکه مسئولان باشگاه استیل آذین هفته گذشته رسما تمایل خود را برای همکاری با فاتح تریم اعلام کردند، رسانه‌های ترکیه‌ای خبر از مذاکره...

سرمربی تیم فوتبال بشیکتاش ترکیه پیشنهاد هفت میلیون دلاری مسئولان باشگاه استیل آذین تهران را برای قبول مسئولیت این تیم نپذیرفت
.

در حالیکه مسئولان باشگاه استیل آذین هفته گذشته رسما تمایل خود را برای همکاری با فاتح تریم اعلام کردند، رسانه‌های ترکیه‌ای خبر از مذاکره نافرجام مسئولان این باشگاه با مصطفی دنیزلی دادند.

سایت خبری "فرم" در این خصوص با اشاره به پیشنهاد هفت میلیون پوندی مسئولان باشگاه استیل آذین به مصطفی دنیزلی در خبری آورده است: مصطفی دنیزلی یک رقم نجومی را که از سوی باشگاه استیل آذین ایران به وی پیشنهاد شده بود را نپذیرفت. این رقم چیزی در حدود 5/2 برابر مبلغی است که دنیزلی از باشگاه ترکیه‌ای بشیکتاش دریافت می کند.

این سایت خبری همچنین از مذاکرات مسئولان باشگاه استیل آذین با مصطفی دنیزلی در منزل این مربی 61 ساله خبر داده و خاطر نشان کرده است: دو هفته پیش مسئولان باشگاه ایرانی استیل آذین در منزل دنیزلی حاضر شده و در مذاکراتی که حدود دو ساعت به طول انجامید با وی برای پذیرفت هدایت تیم فوتبال این باشگاه گفتگو کردند.

دنیزلی که در ایران سابقه هدایت تیم‌هایی چون پرسپولیس و پاس تهران را دارد، پیشنهاد چشمگیر باشگاه استیل آذین را نپذیرفت و با اشاره به اینکه با باشگاه بشیکتاش قرارداد دارد از حضور در تیم این تیم تهرانی عذرخواست.

رسانه‌های دیگر ترکیه همچون روزنامه ملیت، سایت‌های خبری اچ تی اسپورت، ماراتن و ... نیز خبر پیشنهاد هفت میلیون پوندی باشگاه استیل آذین به مصطفی دنیزلی را منتشر کرده‌اند.
 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع:mehrnews.com