هنوز چند هفته‌ای از اظهارنظر یك مدیرعامل تیم لیگ‌برتری سقوط كرده در خصوص جادو و جنبل و سوزاندن موی بازیكن برای...
 
هنوز چند هفته‌ای از اظهارنظر یك مدیرعامل تیم لیگ‌برتری سقوط كرده در خصوص جادو و جنبل و سوزاندن موی بازیكن برای بقا و نتیجه گرفتن نگذشته كه بحث جادو و جادوگر در لیگ دسته اول خبرساز شده است. اصولا وقتی به یك سوم پایانی دیدارهای لیگ‌برتر یا لیگ‌ دسته اول می‌رسیم بعضی تیم‌ها برای بقا در مسابقات یا نتیجه‌ گرفتن در راه قهرمانی به جای اینكه به داشته‌های خود اعتماد كنند متوسل به جادو و جادوگر می‌شوند.
در همین راستا طی دو ماه گذشته یك تیم لیگ یكی كه در گروه «ب» مسابقات حضور دارد پس از اخراج سرمربی‌اش ابتدا با «جادوگری» صلاح و مشورت كرده و سپس كادرفنی جدید را استخدام كرده است! البته جادوگر موردنظر در زمان سرمربی قدیم بارها و بارها پیشنهاد همكاری داده بود ولی مورد قبول سرمربی بركنار شده قرار نمی‌گرفته است، برای همین پس از بركناری، این مربی به او پیغام می‌دهد:«من به خاطر بی توجهی‌هایت تو را طلسم كرده بودم و برای همین نتیجه نمی‌گرفتی و اخراج شدی حالا با مربیان جدید و مدیرعامل باشگاه همكاری می‌كنم تا تیم را قهرمان كنیم!!»
ف.گ جادوگر معروف كه سابقه همكاری با تیم و مدیرعامل پرطرفدار پایتخت را هم قبلا در كارنامه دارد و حتی ابایی از معرفی‌شدنش ندارد و چند مرتبه عكسش در روزنامه‌ها چاپ شده است،‌ طی چند بازی اخیر این تیم دسته اولی همراه مدیرعامل به اماكن متبركه رفته و حتی مراسم دعاخوانی برای تیم برگزار كرده تا تیم نتیجه بگیرد. نكته قابل توجه این است كه این جادوگر معروف در ارنج تیم هم دخالت می‌كند و به مدیران باشگاه تاكید می‌كند كه كدام بازیكن‌ها در زمین حاضر شوند تا بازی كنند!! جادوگر معروف در آخرین حركتش كه گویا جادویش عمل نكرده و تیم مورد جادویش برخلاف حرف او در خانه بازی را مساوی كرده، در جواب اینكه چرا جادویت عمل نكرده گفته است:«چون از دو مهاجم بلند قد در تركیب استفاده كردید تیم نتیجه نگرفته است!!» گفتنی است این جادوگر وقتی دیده می‌تواند به راحتی بر تفكر مدیران این باشگاه نفوذ كند حتی پا را فراتر گذاشته و نقش دلال را بازی كرده است. او در یكی از همین برنامه‌هایش به مدیرعامل پرطرفدار تهرانی در سال‌های گذشته گفته اگر می‌خواهی كمكتان كنم باید فلان بازیكن را كه هم نام اوست از باشگاه مشهدی به تهران بیاید تا در تیم شما بازی كند! این آقای جادوگر بارها و بارها با صراحت اعلام كرده عشق شهرت است و دوست دارد كه معروف شود. او در آخرین بازی این تیم دسته اولی در كنار زمین ایستاده بود و مدام با توسل به جادوهایش تیم را هدایت می‌كرده است. وقتی این نكته جالب‌تر می‌شود كه تمام مسوولان ورزشگاه، هیات فوتبال استان و مدیران باشگاه از حضور او در كنار زمین آگاهند و برخلاف مقررات كه می‌گویند هیچ آدم غیرفوتبالی و متفرقه‌ای در كنار زمین نباشد، عمل كردند و به او اجازه هر كاری داده‌اند.
 
 
گردآوری: گروه خبری سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:goaldaily.ir