پایان دیدار دو تیم پاس همدان و تراکتور سازی تبریز با ضرب و شتم یک خبرنگار همراه شد.
 
به گزارش خبرگزاری مهر، در پایان دیدار دو تیم پاس همدان وتراکتور سازی تبریز مامورانی که در ورزشگاه قدس همدان مستقر بودند، به سمت خبرنگار واحد مرکزی خبر حمله کرده و وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

این اتفاق در حالی برای این خبرنگار رخ داد که او بدون مشکل تراشی، همراه با تصویربردار خود مشغول تهیه گزارش بازی بود. در اثر این اتفاق دوربین این خبرنگار و تصویربردارش شکسته شد و به فیلم داخل آن نیز آسیب‎هایی وارد شد.

برخورد ماموران با خبرنگار و تصویربردار واحد مرکزی خبر مستقر در ورزشگاه به قدری شدید بود که این دو بیهوش شدند.

حضور کمرنگ هواداران تیم تراکتورسازی در ورزشگاه نیز یکی از نکات قابل توجه دیدار امروز این تیم مقابل پاس همدان بود. این برای نخستین‎بار در طول این فصل از رقابت‎های فوتبال لیگ برتر باشگاه‎های کشور بود که تیم تراکتورسازی در یک دیدار از حضور اقلیت مطلق تماشاگرانش بهره می‎برد. این تیم در دیدارهای گذشته - چه خانگی و چه خارج از خانه - ازحمایت حداکثر هوادارانش برخوردار بود.

در جریان دیدار امروز دو تیم پاس همدان و تراکتورسازی تبریز که با نتیجه تساوی یک بر یک در وزشگاه قدس همدان به پایان رسید، حدود 400 تا 500 هوادار تبریزی بازی را از نزدیک تماشا کردند در حالیکه بیش از 10 هزار هوادار مشوق پاس همدان در این بازی بودند.

 

 گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com