شنیدیم به امیر قلعه نویی پیشنهاد شده برای عقد قرارداد با وی حاضر هستند یک چک سفید امضا هم در اختیارش بگذارند تا...
 
عادل فردوسی‌پور به امیر قلعه‌نویی گفت در حال حاضر همه تیم‌ها دنبال به خدمت گرفتن بهترین مربی لیگ برتر هستند و امیر قلعه‌نویی هم خنده‌ای از سر تواضع کرد و پاسخ داد که: «هیچ کس من را نخواسته غیر از سپاهان»... و البته فردوسی‌پور درست حدس زده بود. چون طبیعی هم هست که یک سرمربی با کارنامه‌ای درخشان طالب و خواهان داشته باشد. جالب است بدانید امیر قلعه‌نویی ساعاتی پیش از حضور در برنامه نود با پیشنهادی مطلوب از سوی باشگاه متمول استیل‌آذین مواجه شده بود و در این باره دو، سه روایت هم نقل شده بود.

چک سفید هدایتی
حسین هدایتی و حشمت مهاجرانی در تماس‌های جداگانه با امیر قلعه‌نویی سعی داشته‌اند تا ژنرال را ترغیب به در دست گرفتن هدایت تیم‌شان در فصل بعد کنند. حتی شنیدیم به امیر پیشنهاد شده برای عقد قرارداد با وی حاضر هستند یک چک سفید امضا هم در اختیارش بگذارند تا قلعه‌نویی با خیال راحت کارش را با استیل‌آذین شروع کند. منابع خبری‌مان حتی خبر دادند که مهاجرانی از قلعه‌نویی خواسته روی چک سفید رقمی ننویسد که باشگاه استیل آذین بابت آن خیلی تحت فشار قرار گیرد. هر چند که به قلعه‌نویی اطمینان داده بودند از این پیشنهادشان هرگز پشیمان هم نخواهند شد. البته شنیدیم امیر قلعه‌نویی در واکنش اولیه به این پیشنهاد از طریق یکی از دوستانش به استیلی‌ها پاسخ داده که چون تیم استیل‌آذین به نوعی در ذهن طرفداران فوتبال به عنوان تیم دوم پرسپولیس جا افتاده است و او نیز یک مربی صددرصد استقلالی محسوب می‌شود پذیرفتن چنین پیشنهادی برایش کاری دشوار است.

ادغام سرخ و آبی به خاطر امیر
با توجه به حضور دو، سه بازیکن پیشین استقلال در جمع استیل‌آذینی‌ها این احتمال هم دور از ذهن نیست که امیر قلعه‌نویی به ندای حشمت مهاجرانی لبیک گفته و چک سفید هدایتی را قبول کند چرا که با حضور وحید طالب‌لو، حسین کاظمی و سیاوش اکبرپور در استیل‌آذین این تیم دیگر شعبه دوم پرسپولیس نخواهد بود.
و در واقع می‌توان آن را تیم دوم سرخابی‌ها لقب داد. از این سو هم هست که حسین هدایتی به طراح لباس تیم استیل‌آذین پیشنهاد کرده که لباس قرمزرنگ استیل‌آذین را به رنگ بنفش یعنی تلفیقی از قرمز و آبی تغییر بدهد. بنابراین با کنار هم قراردادن این اخبار می‌توان گفت که این احتمال هم دور از ذهن نیست که قلعه‌نویی با پیش‌رو بودن با سه گزینه دلخواهش یعنی چک سفید امضاء سرمربیگری یک تیم تهرانی و هدایت تیمی با حضور آبی‌ها و قرمزها چنین پیشنهادی را رد نکند.

همه فاکتورهای دلخواه ژنرال
در عین حال یکی از دوستان نزدیک امیر قلعه‌نویی که خودش هم از او در برنامه نود پنجشنبه شب به عنوان یکی از رفقایش نام برد در تایید این خبر گفت که کار امیر و استیل‌آذین در مراحل پایانی است و با این وصف باید منتظر باشیم تا استیلی شدن قلعه‌نویی به زودی به شکل قطعی اعلام شود. تیمی که بازی‌هایش از شبکه پنجم سیما هم به صورت زنده و مستقیم پخش می‌شود. یعنی همه چیز برای این انتقال مهیاست و از آنجا که حسین هدایتی درصدد است تا در فصل بعد یکی از سهمیه‌های آسیایی ایران را از آن استیل‌آذین کند قطعا بیش از اینها با خواسته‌های قلعه‌نویی کنار خواهد آمد. در نهایت هم امیر قلعه‌نویی با پذیرفتن هدایت استیل‌آذین می‌تواند در تهران و در کنار اعضای خانواده‌اش به ویژه مادرش که در برنامه نود هم بابت محبت‌ها و زحماتش به صورت جداگانه از او تشکر کرده بود. از همه اینها گذشته امیر قلعه‌نویی به قول فردوسی‌پور هوشمندتر از آن است که پس از قهرمان کردن یک تیم فصل بعد در همان تیم بماند. توجه داشته باشید که او اطمینان داد تحت هر شرایطی به استقلال هم برنمی‌گردد پس استیل‌آذین گزینه مناسبی برای اوست.
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:esteghlaltehranfc.com