امیر قلعه‌نویی مثل دفعات گذشته كه اصولاً‌ پس از قهرمانی در تیمی باقی نمی‌ماند. بعد از مذاكرات بی‌نتیجه روز گذشته تصمیم به جدایی از سپاهان گرفته است...

به گزارش گل، امیر قلعه‌نویی مثل دفعات گذشته كه اصولاً‌ پس از قهرمانی در تیمی باقی نمی‌ماند. بعد از مذاكرات بی‌نتیجه روز گذشته تصمیم به جدایی از سپاهان گرفته است
 امیر قلعه‌نویی مثل دفعات گذشته كه اصولاً‌ پس از قهرمانی در تیمی باقی نمی‌ماند. بعد از مذاكرات بی‌نتیجه روز گذشته تصمیم به جدایی از سپاهان گرفته است. در این‌باره البته دقیقاً‌ مشخص نیست كه چه اتفاقی رخ داده است كه سرمربی سابق سپاهان بعد از قهرمانی در لیگ در این باشگاه نمی‌ماند، اما آنچه كه اتفاق افتاده دقیقاً‌ عین پیش‌بینی برخی از همكاران سابق او در استقلال در اوج اخبار مربوط به تمدید قرارداد وی و سپاهان بود، قلعه‌نویی كه گفته می‌شد همه امكانات در سپاهان برایش فراهم است، بنا به دلایلی كه برخی از آنها در رسانه‌ها نخواهد آمد، به سپاهان نخواهد رفت و این خبری است كه امروز او به برخی از دوستان خود داده است.
قلعه‌نویی كه در تهران به سر می‌برد، برای ادامه كار در فوتبال برنامه تازه‌ای ریخته است. ظاهراً‌ مقصد او باشگاه سایپاست، تیمی است كه با محمد مایلی‌كهن ادامه همكاری نخواهد داد و بالاخره قلعه‌نویی را به جمع خود اضافه خواهد كرد.
قلعه‌نویی سال‌هاست كه شایعه حضورش در سایپا شنیده می‌شود و ظاهراً امسال این اتفاق رخ خواهد داد. دیشب هیچ یك مسئولان سپاهان حاضر نشدند در برنامه نود در این‌باره حرف بزنند، اما اصل ماجرا همین عدم توافق رمزآلودی است كه همه ناظران را به حیرت واداشته است. در هر صورت منتظر اخبار تازه باشید. اخباری كه با سرعت از راه می‌رسد.
 
گردآوری:گروه خبرسیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: goal.com