فصل گذشته علاوه بر اعلام نام چند مربی منشوری از جمله فرهاد كاظمی، اكبر میثاقیان و فیروز كریمی، نام چند مربی دیگر هم مطرح شد...
 

به گزارش فردا، با آغاز فصل نقل و انتقالات برای فصل دهم لیگ برتر، سازمان لیگ كه فصل گذشته با مصوب كردن منشور اخلاقی باعث شد تا چندین مربی به واسطه عدم رعایت بندهای منشور نتوانند مربیگری كنند، برای لیگ امسال نیز اجرای منشور اخلاقی را سرلوحه كار خود قرار داده است.

فصل گذشته علاوه بر اعلام نام چند مربی منشوری از جمله فرهاد كاظمی، اكبر میثاقیان و فیروز كریمی، نام چند مربی دیگر هم مطرح شد؛ اما به دلایلی خاص برای مربیگری در لیگ برتر با مشكلی روبرو نشدند و بدون ممانعتی به سرمربیگری در تیم های خود مشغول شدند.

اكنون كه لیگ نهم به پایان رسیده و آن عوامل خاص كه مانع از محرومیت این نفرات شده بود، برطرف شده، سازمان لیگ مترصد است تا از سرمربیگری این افراد در لیگ دهم جلوگیری كند.

یكی از این مربیان فراز كمالوند است. شنیده ها حاكی از آن است كه مسئولان سازمان لیگ به باشگاه تراكتورسازی اعلام كرده اند برای فصل آینده برای مربیگری روی این مربی حساب نكنند چون طبق منشور اخلاقی نمی تواند در لیگ برتر مربیگری كند.

البته مسئولان ورزشی و سیاسی تبریز به دنبال راه حلی هستند تا نظر سازمان لیگ را بر گردانند. آنها علاقه مند هستند تا تراكتورسازی فصل بعدی را نیز با كمالوند آغاز كند.

 

 گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:fardanews.com