مدیرعامل باشگاه استقلال با ابراز خوشحالی از اینکه صمد مرفاوی به عنوان یکی از مربیان موفق ایران هدایت تیم فوتبال مس کرمان را برعهده گرفته است، گفت: تا هفته آینده سرمربی ایرانی تیم فوتبال استقلال را معرفی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیررضا واعظ آشتیانی مدیر عامل باشگاه استقلال درحاشیه دیدار تیم فوتبال امید استقلال و پرسپولیس با بیان این مطلب افزود: خوشحالم از این که مرفاوی به تیم فوتبال مس کرمان پیوست. حضور مرفاوی در مس نشان داد که این مربی فصلی موفق را در تیم استقلال پشت سرگذاشته است. به عقیده من مرفاوی عملکرد خوبی را در استقلال داشت اما خودش علاقه‌مند به همکاری با این تیم نبود و تصمیم به جدایی گرفت.

وی افزود: خوشحالم از این که مربی خوبی چون مرفاوی به گردونه مربیان ایرانی اضافه شد. امیدوارم در تیم مس کرمان موفق باشد و بتواند پاسخ منتقدانی که بی رحمانه به او می تاختند را بدهد.

مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص انتخاب سرمربی آتی تیم فوتبال این باشگاه نیز گفت: مذاکراتی با مربیان مورد نظر داشته ایم. قطعا مربی ما ایرانی خواهد بود و تا هفته آینده نام این مربی را معرفی خواهیم کرد.

وی در خصوص درگیری هایی که در حاشیه دیدار امیدهای استقلال و پرسپولیس بوجود آمد نیز گفت: من خدمت آقای شیرازی رئیس هیئت فوتبال استان تهران هم گفتم چنین مکانی (ورزشگاه شهدای شمیران) برای برگزاری مسابقه بین امیدهای دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس مناسب نیست امیدوارم برای بازی برگشت محلی مناسب تر برای رویارویی دو تیم انتخاب شود. ما به هیئت فوتبال استان تهران پیشنهاد کردیم بازی برگشت دو تیم در ورزشگاه شیرودی برگزار شود.

وی با تقبیح درگیری و زد و خورد هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال گفت: هر حرکتی که ایجاد ناهنجاری کند قابل قبول نیست. فردی که وارد ورزشگاه می شود باید حرمت ورزشگاه را حفظ کند و نباید از الفاظی استفاده کند که شان و جایگاه ورزشگاه را زیر سئوال ببرد. امیدواریم دیگر شاهد چنین حرکاتی در میادین فوتبال نباشیم و این چنین حرکاتی دیگر تکرار نشود.

وی از سرمایه گذاری باشگاه استقلال در رده های پایه ای یاد کرد و گفت: در دو فصلی که مدیریت باشگاه استقلال را برعهده داشتم روی بخش پایه سرمایه گذاری خوبی داشتیم و در تمام رده های سنی تیم های ما صدرنشین هستند. ما از تیم امید استقلال 5 بازیکن را به تیم بزرگسالان اضافه کردیم و با ثبت قرارداد حرفه ای با این بازیکنان از آنها حتی در فهرست تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز بهره بردیم. اینها نشان می دهد که ما بدنبال تولید هستیم  و با سرمایه گذاری روی بخش های پایه در صدد کاهش هزینه های باشگاه برآمده ایم.

آشتیانی همچنین در خصوص جدایی بازیکنانی چون جانوآریو، کاظمی و اکبرپور از تیم فوتبال استقلال گفت: هر بازیکنی از استقلال جدا شود قطعا جایگزینی برای آن بازیکن خواهیم داشت.

وی در ادامه از جذب فیلیپ دسوزا خبر داد و گفت: این هافبک برزیلی اولین بازیکنی است که به عضویت استقلال درآمده است. او فصل گذشته یکی از بهترین هافبک دفاعی های لیگ برتر بود.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا پیش از انتخاب مربی اقدام به جذب بازیکن می کنید گفت: قطعا برای این کار یک هماهنگی هایی وجود دارد. فصل گذشته هم پیش از آنکه سرمربی انتخاب شود بازیکنانی را به خدمت درآوردیم که اتفاقا عملکردی خوب داشتند.

وی در پایان تصریح کرد: از هواداران استقلال می خواهم اخبار صحیح تیم فوتبال استقلال را از طریق سایت باشگاه دنبال کنند و به رسانه هایی که عادت به دروغ پردازی دارند توجه نکنند. قطعا سرمربی تیم استقلال نیز بزودی از سوی سایت باشگاه معرفی خواهد شد.
 
گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com