وکیل سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از احتمال شکایت علی دایی از رئیس کمیته تربیت بدنی و جوانان و نماینده مردم تفت و میبد در مجلس خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس...
 
 وکیل سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از احتمال شکایت علی دایی از رئیس کمیته تربیت بدنی و جوانان و نماینده مردم تفت و میبد در مجلس خبر داد.

عسگری پیش بین در گفت‌وگو با فارس در مورد اظهارات سید جلال یحیی‌زاده رئیس کمیته تربیت بدنی و جوانان و نماینده مردم تفت و میبد در مجلس درباره علی دایی گفت:«یحیی‌زاده مطالبی خلاف واقع و توهین‌آمیز را به موکلم نسبت داده است. این امر سبب شده تعداد کثیری از خانواده شهدا،‌ جانبازان و رزمندگان در مقابل این اظهارات از موضع به حق دایی دفاع کنند.

موکلم با حفظ حق طرح شکایت کیفری از طریق دادسرای ویژه روحانیت به اظهارات یحیی زاده مطالبی را عنوان کرده است. موکلم معتقد است این گونه سخنان یحیی زاده که در دفاع از دوستان فدراسیونی ایشان است نوعی تبلیغات پیش از موعد انتخاباتی محسوب می‌شود.»

بدترین بداخلاقی ها در روز فتح خرمشهر، جارو جنجال در دادگاه، منفور بودن در بین مردم واعلام نام دایی قبل از انتشار حکم کمیته انضباطی به عنوان بدهکار مالیاتی مواردی هستند که وکیل دایی مدعی است یحیی زاده آنها را به موکلش نسبت داده است.
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com./news
منبع:farsnews.com