رئیس سازمان لیگ‌برتر از کسب سهمیه آسیا برای استقلال خبر داد...
 
 
 تیم استقلال نتوانست مقام نایب‌قهرمانی لیگ را به‌دست آورد تا دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن آسیایی شوند. در جام‌حذفی هم پرسپولیس سهمیه سوم ایران در لیگ قهرمانان را دریافت کرد تا عملاً استقلال با مکان سوم، حضور در آسیا را منتفی شده بداند اما با حضور نمایندگان AFC در ایران و بررسی‌هایی که این‌روزها صورت گرفته است، خبرهای خوشی درخصوص دادن 4 سهمیه به ایران در لیگ قهرمانان به گوش می‌رسد. 

مسئولان AFC درصدد هستند با به‌کار بردن یکسری ابزار و امکانات، زمینه را برای حضور بیشتر هواداران به این رقابت‌ها فراهم کنند و از آنجایی که دو تیم پرسپولیس و استقلال جزو پرافتخارترین و پرتماشاگرترین تیم‌های آسیایی هستند، مسئولان AFC مجاب شده‌اند در لیگ قهرمانان 4 سهمیه برای ایران درنظر بگیرند. سردار عزیزمحمدی، رئیس سازمان لیگ این مسئله را کاملاً تأیید می‌کند.

او درخصوص آخرین وضعیت استقلال می‌گوید: «با آقای سعیدلو صحبت کردیم و از ایشان خواستیم برای حضور پرقدرت استقلال در آسیا هرچه زودتر وضعیت مدیریت باشگاه مشخص شود تا استقلال در فرصت باقی‌مانده سرمربی و بازیکنانش را جذب کند.»

عزیزمحمدی ادامه داد: «استقلال یکی از قطب‌های آسیاست و قطعاً حضور پرقدرت او به شادابی و نشاط جامعه کمک خواهد کرد و از همین‌رو باید 4 تیم ایران با قدرت پا به عرصه لیگ قهرمانان بگذارند.»

از رئیس سازمان لیگ پرسیدیم مثل اینکه 4 سهمیه قطعی شده که شما چنین محکم حرف می‌زنید،‌ او در پاسخ می‌گوید: «انشاءالله چنین است. با بررسی‌های نمایندگان AFC ما مشکلی در این زمینه نداریم و برای 4 نماینده ایران آرزوی موفقیت داریم.»
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com./news
منبع:jahannews.com