در حالی که همه انتظار داشتند تا کریمی پس از تمدید قراردادش با میل و اشتیاق با مدیرعامل باشگاه عکس یادگاری بگیرد...
  

دیروز یکی از سایت های دولتی مطلبی را روی خروجی اش قرار داده بود که در آن اشاره ای به تمدید قرارداد کریمی با استیل آذین و اختلاف او با آجرلو که قرار بوده رسانه ای نشود می کرد.

در این سایت مطالبی عنوان شده بود که پرده از اختلاف کریمی با آجرلو بر می داشت.طبق ادعای نویسنده این مطلب در حالی که همه انتظار داشتند تا کریمی پس از تمدید قراردادش با میل و اشتیاق با مدیرعامل باشگاه عکس یادگاری بگیرد، ستاره استیل آذین از این کار امتناع کرد و قصد داشت بلافاصله پس از تمدید قرارداش باشگاه را ترک کند که با میانجی گری هدایتی و درخواست او ازکریمی همه چیز ختم به خیر شد تا کریمی و آجرلو علیرغم اختلافات با هم عکس یادگاری بگیرند!

اختلاف کریمی با آجورلو که اختلاف کهنه‌ای هم هست به مدت ها قبل بر می گردد .موضوعی که به همکاری این دو در باشگاه استیل آذین مربوط نمی شود و به زمان مدیریت آجورلو در باشگاه پاس تهران برمی گردد.از نزدیکان باشگاه استیل آذین شنیده می‌شود که کریمی در حین مسابقات و اردو‌ها سعی می کند خود از تیرس مدیرعامل دور نگه دارد تا به احبار مجبور نشوند در برابر همدیگر قرار گیرند.

این اتفاق در حالی افتاده است که کریمی در بخشی از مصاحبه اش که هرگز در سایت رسمی باشگاه منتشر نشد هر گونه اختلافی را تکذیب کرده است. «من و آجرلو مشکلی با هم نداریم.شاید در مسایل ریز اختلاف سلیقه هایی باشد اما در مسایل کلی اختلافی وجودندارد.مطمئن باشید اگر با آجرلو احتلاف داشتم در استیل آذین نمی ماندم و قرار دادم را تمدید نمی کردم»

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:khabaronline.ir