بازیکن ایرانی باشگاه الشارجه که عضو فدراسیون فوتبال امارات است، با یکی از روزنامه های ورزشی ایرانی در تاریخ 9 خرداد 1389 مصاحبه ای انجام داده است....

 در پی اظهارات مازیار زارع بازیکن ایرانی الشارجه امارات در خصوص افشین قطبی، در یکی از روزنامه های ورزشی ،فدراسیون فوتبال ایران با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال امارات خواستار تنبیه و برخورد با این بازیکن شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن نامه ارسالی  فدراسیون فوتبال ایران  بدین شرح است: « بازیکن ایرانی باشگاه الشارجه که عضو فدراسیون فوتبال امارات است، با یکی از روزنامه های ورزشی ایرانی در تاریخ 9 خرداد 1389 مصاحبه ای انجام داده است. بازیکن مذکور متاسفانه از کلمات نادرستی علیه سرمربی تیم ملی فوتبال ایران استفاده کرده و او را بر اساس مدارک و ادعاهای غلط مورد انتقاد و اتهام قرار داده است.

نظر به اینکه مازیار زارع قبلا آی تی سی خود را از فدراسیون فوتبال ایران دریافت کرده و در حال حاضر با تیمهای ایرانی قراردادی ندارد، بدین وسیله فدراسیون فوتبال ایران از فدراسیون فوتبال امارات تقاضا می کند طبق ماده 57 آیین نامه فیفا که به وضوح بیان می کند «هر کس که به هر نحوی به کسی توهین کند،خصوصا با استفاده از زبان و اشارات  توهین آمیز یا اصول بازی جوانمردانه را نقض کند و رفتارش به هر نحوی غیر ورزشی باشد ، می تواند در معرض محرومیت قرار گیرد»، اقدامات انضباطی لازم را علیه تخلف مازیار زارع به عمل آورید. پیش تر از همکاری شما در اقدامات انضباطی لازم در این خصوص بسیار سپاسگزاریم.»
این نامه هفته گذشته به فدراسیون فوتبال امارات ارسال شد.
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com./news
منبع:mehrnews.com