سرپرست جدید باشگاه استقلال تهران اعلام كرد تا عصر امروز از میان قلعه نوعی و مظلومی یك نفر را به عنوان سرمربی تیم معرفی خواهیم كرد.
  

فتح الله زاده گفت: امروز یكی از دو گزینه امیر قلعه نوعی و مظلومی را انتخاب خواهم كرد و بعد ازظهر امروز حكمشان را خواهم زد.

وی افزود: قرارداد قلعه نوعی با سپاهان هنوز به ثبت نرسیده است و ما در حال مذاكره با مسئولان تیم سپاهان هستیم كه در صورت رضایت این تیم و با توجه به مشكلات استقلال قلعه نوعی را به ما بدهند و اگر موافقت نشد با آقای مظلومی قرارداد خواهیم بست.

سرپرست باشگاه استقلال گفت : تیم استقلال در اوضاع سختی قرار دارد، 14 بازیكن این تیم قراردادشان با استقلال به پایان رسیده است و برخی از آنها از این تیم جدا شده اند، امیدوارم بتوانیم سریع استقلال را جمع و جور و از حقانیت تیم استقلال دفاع كنیم .

فتح الله زاده افزود: هوادران ما نگران هستند و به آنها هم حق می دهم من خود یك استقلالی هستم و همه تلاش خود را به كار خواهم بست .

سرپرست باشگاه استقلال افزود : چون ما بازیكنان خود را از دست داده ایم حتما باید بازیكنان خارجی كه می گیریم بسیار خوب باشند.

فتح الله زاده افزود: چون شناخت كاملی از بازیكنان خارجی نداریم باید به ایران بیایند و در تمرینات ما شركت كنند تا در مورد آنها تصمیم بگیریم .

فتح الله زاده گفت: ما سعی خواهیم كرد 3 بازیكن خارجی خوب برای فصل جدید بگیریم .

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص بدهی های تیم افزود: متاسفانه تیم استقلال بالغ بر 3 میلیارد تومان بدهی دارد و هیچ پولی هم نداریم، ولی من همان گونه كه قبلا به استقلال آمدم به بازیكنان گفتم یك ریش سفید داریم و یك دسته چك و بازیكنان به من اطمینان كردند، این بار هم این گونه عمل خواهم كرد.

فتح الله زاده افزود: آقای سعیدلو قول داده است همانند پرسپولیس 40 تا 50 درصد هزینه های باشگاه را به ما بدهد و بقیه را ما باید سرمایه گذاری و پول سازی كنیم.

 

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:hurrahsport.com