بحث بازگشت محمد دادكان به مدیریت فوتبال، یك بار دیگر بر سر زبان‌ها افتاده است ، آن هم درست در بحبوحه جام جهانی آفریقای جنوبی كه غیبت فوتبال ایران در این رقابت‌ها بدجوری تو ذوق می‌زند.

  

هرچند كه از نخستین روزهای حضور علی سعیدلو در راس ورزش ایران، تواما نیز بحث بازگشت دادكان به مدیریت فوتبال بر سر زبان‌ها افتاد، اما در آن مقطع و از آنجا كه مساله حضور دادكان در راس مدیریت باشگاه پرسپولیس، به‌عنوان حلقه واسط و راه میانبر بازگشت رئیس سابق فدراسیون فوتبال مطرح شده بود، وی این پیشنهاد را نپذیرفت و به صراحت اعلام كرد كه نمی‌خواهد وارد مسائل رنگی در فوتبال شود؛ اما امروز و با گذشت چند ماه و تلطیف شدن بسیاری از مواضع و سیاست‌ها، عده‌ای كه نزد رئیس ورزش برو و بیایی دارند، دوباره بحث استفاده از دانش و تجربه محمد دادكان را با سعیدلو مطرح كرده‌اند تا او نیز كه اصولا ضعف‌ها و ایراداتی را متوجه مدیریت فدراسیون فوتبال می‌بیند، از برگزاری جلسه با دادكان و گپ و گفت راجع به اوضاع و احوال فوتبال كشور، استقبال كند. اصولا رئیس ورزش بدش نمی‌آید در زمان‌هایی كه با ترافیك برنامه‌ای مواجه نیست با پیشكسوتان ورزش دور یك میز نشسته و اطلاعات ورزشی اش را دوچندان ساخته و برای ساماندهی امور، تصمیمات مقتضی را اتخاذ كند.

امروز نیز با چنین دیدگاهی ، سعیدلو بدش نمی‌آید كه در اسرع وقت با محمد دادكان به‌عنوان منتقد درجه یك وضعیت موجود فوتبال جلسه‌ای را برگزار كرده و در عین حال حرف دل وی را برای بازگشت به دنیای مدیریت در فوتبال بشنود.

خبر برگزاری جلسه احتمالی بین سعیدلو و دادكان را نیز مشاور رئیس سازمان تربیت بدنی می‌دهد تا قضیه به صورت جدی تری مورد توجه اصحاب فن قرار گیرد.

مجید فرخزادی با اشاره به این‌كه سعیدلو با جدیت دیدار و مذاكره با پیشكسوتان را برای استفاده از تجربیات آنها در امور مدیریتی ورزش، دنبال می‌كند، درباره احتمال استفاده از محمد دادكان به ایسنا گفت: استفاده از پیشكسوتان ورزشی به خصوص افرادی كه سابقه مدیریتی خوبی داشته‌اند جزو تاكیدات رئیس ورزش است. دادكان یكی از چهره‌های موفق ورزشی در امر مدیریت فوتبال است كه از گذشته هم یكی از گزینه‌های مدنظر سعیدلو برای حضور در فوتبال بوده است. وی تجربه و موفقیت‌های خوبی در گذشته داشته و در چند مرحله تلاش‌هایی برای بازگرداندن وی انجام شد، اما متاسفانه تا امروز این تصمیم عملی نشده است.

وی گفت: با كوشش‌های انجام شده ان‌شاءالله سعیدلو با دادكان دیداری در این مورد خواهد داشت تا نظرات وی را پیرامون مسائل مدیریتی فوتبال شنیده و در نهایت نیز راه‌های همكاری میان طرفین باز شود و بتوانیم از توانمندی‌های دادكان در مسوولیت‌های مدیریتی در فوتبال استفاده كنیم.

به هر حال فعلا باید منتظر این جلسه بین سعیدلو و دادكان بود تا از خلال آن، اخبار جدیدی به بیرون درز كند.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:asriran.com