دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال سپاهان قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با این تیم اصفهانی تمدید کرد.


سیدمهدی رحمتی عصر شنبه با حضور در باشگاه سپاهان اصفهان و توافق با مدیرعامل این باشگاه، تداوم همراهی‌اش با تیم فوتبال این باشگاه را برای فصل دهم قطعی کرد.

دروازه بان ملی پوش تیم سپاهان سال پیش قراردادی 2 ساله را با سپاهان به امضا رسانده بود اما تداوم حضورش در سال دوم یعنی لیگ دهم با این تیم اصفهانی مشروط بود. این دروازه‌بان ملی پوش امروز شنبه به همه شایعات پایان داد و با حضور در دفتر محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان حضورش در این تیم را برای لیگ دهم تثبیت کرد.

رحمتی پس از تمدید قراردادش با باشگاه سپاهان گفت: امسال هم با سپاهان قرارداد داشتم که مشروط بود با جمع بندی‌های نهایی که داشتم و با توجه به وجود مدیریت با درایتی مانند ساکت در این باشگاه، حضور امیر قلعه نویی و کادر فنی شایسته و از همه مهمتر هواداران متعصب و دوست داشتنی سپاهان که همیشه مرا مورد لطف و محبت قرار داده‌اند، باز هم تصمیم گرفتم زرد پوش بمانم و فصل آتی را نیز در سپاهان سپری کنم.

وی خاطرنشان کرد: فصل گذشته مقتدارنه قهرمان لیگ ایران شدیم و امسال می خواهیم با تمام قوا و انگیزه به آسیا برویم و ناکامی فصل گذشته در قاره کهن را فراموش کنیم.

دروازه بان تیم فوتبال سپاهان در پایان گفت: حیف است که سپاهان با همه افتخاراتش جام لیگ قهرمانان آسیا را در مجموعه جام‌هایش نداشته باشد و امسال با قدرت در مسابقات آسیایی شرکت می کنیم تا این جای خالی را پر کنیم.

سیدمهدی رحمتی که مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرارداشت، پس از سیدجلال حسینی دومین بازیکن سپاهان است که مورد توجه سرخپوشان تهرانی قرارداشت اما در نهایت قراردادش را با تیم سپاهان تمدید کرد.

 


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:hurrahsport.com