سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال از حضور یکی از تیم‌های حاضر در جام جهانی 2010 به کشورمان برای برگزاری دیداری دوستانه با تیم ملی فوتبال ایران در مردادماه سالجاری خبر داد.

 

عباس ترابیان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این مطلب افزود: برنامه های متنوعی را برای تیم ملی فوتبال کشورمان در نظر گرفته ایم که مهمترین آن برپایی اردو در کشور اتریش و پس از آن سفر یکی از تیم‌های حاضر در جام جهانی 2010 به کشورمان برای برگزاری دیداری دوستانه در تاریخ 11 آگوست 2010 (20 مردادماه 1389) است.

وی در ادامه افزود: با مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور مذاکرات خوبی داشته و به توافقاتی نیز دست یافته‌ایم اما از آنجائیکه هنوز به توافق نهایی نرسیده‌ایم نام آن کشور را فعلا اعلام نمی‌کنیم.

"باتوجه به مذاکرات مسئولان فدراسیون فوتبال ایران با مدیران فدراسیون الجزایر در حاشیه نشست فدراسیون جهانی فوتبال، بنظر می رسد، تیمی که در تاریخ 20 مردادماه مقابل تیم ملی فوتبال کشورمان صف آرایی خواهد کرد، تیم ملی الجزایر باشد."

سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال با اشاره به برپایی اردوی تیم ملی در اتریش افزود: برای تیم ملی تدارک سه بازی دوستانه مقابل تیم‌های باشگاهی ویگان انگلیس، پالرمو ایتالیا و کلن آلمان را در این اردو دیده بودیم اما سرمربی تیم ملی تمایلی به رویارویی با این تیم‌ها ندارند و می خواهند مقابل تیم‌های مطرح باشگاهی صف آرایی کنند. از آنجائیکه در آن مقطع زمانی 11 تا 24 ژوئیه 2010 (20 تیر تا 2 مرداد 1389) شاید تیم مطرحی در اتریش اردو نداشته باشد، فعلا امکان تدارک دیدن بازی جدید نیست.

ترابیان همچنین تاکید کرد: تیم ملی در تاریخ 12 شهریورماه سفری به چین خواهد داشت تا با تیم ملی این کشور روبه‌رو شود و چهار روز در سئول با تیم ملی کره جنوبی دیدار خواهد کرد. شاگردان قطبی در ماههای اکتبر و نوامبر نیز دو بازی رفت و برگشت با تیمی اروپایی خواهند داشت که در این خصوص مذاکرات ابتدایی با فدراسیون‌های مورد نظر انجام شده است.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com