تورنمنت شش جانبه تهران اواخر شهریورماه با حضور 5 تیم تهرانی و تیم فوتبال امید کشورمان برگزار می شود.
 

حبیب الله شیرازی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: عصر روز سه شنبه نشست برگزاری مسابقات 6 جانبه تهران با حضور نمایندگان تیم‌ها در محل اداره کل تربیت بدنی استان تهران برگزار شد و ضمن مشخص شدن برنامه این رقابت‌ها، گروه بندی و قرعه کشی این دیدارها برگزار شد.

وی در مورد اینکه این مسابقات همانند دوره گذشته لغو نخواهد شد، افزود: فتح الله زاده و کاشانی قول دادند در این مسابقات شرکت کنند. ضمن اینکه با توجه به نظر علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی برای انجام بیش از دو دیدار سرخابی‌ها در یک سال جهت کاهش استرس‌های دیدار این دو تیم، این مسابقات با حضور استقلال و پرسپولیس برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران اضافه کرد: این تورنمنت 6 جانبه از یکسو به آمادگی بیشتر تیم‌های تهرانی برای حضور در لیگ برتر کمک می کند و از سوی دیگر مسابقات تدارکاتی بسیار خوبی برای تیم فوتبال امید کشورمان محسوب خواهد شد.

شیرازی در پایان گفت: برنامه ریزی مسابقات به نحوی است که به احتمال زیاد این دو تیم در دیدار نهایی با همدیگر روبرو خواهند شد.

گروهبندی و برنامه این مسابقات به شرح زیر است:

گروه الف:
پرسپولیس، سایپا و راه آهن

گروه ب:
استقلال، استیل آذین و امید ایران

جمعه 26/4/89
* استقلال - امید ایران، ورزشگاه تختی
* پرسپولیس - سایپا، ورزشگاه آزادی

یکشنبه 28/4/89
* امید ایران - استیل آذین، ورزشگاه تختی
* پرسپولیس راه آهن، ورزشگاه آزادی

سه‌شنبه 30/4/89
* استقلال - استیل آذین، ورزشگاه آزادی
* سایپا - راه آهن، ورزشگاه تختی یا راه آهن

پنجشنبه 1/5/89
* دیدار نهایی:
* تیم اول گروه الف - تیم اول گروه ب

دیدار رده بندی:
* تیم دوم گروه الف - تیم دوم گروه ب

طبق اعلام مهدی انوری دبیر هیئت فوتبال استان تهران به احتمال زیاد تیم استیل آذین در این زمان در اردوی خارج از کشور حضور دارد و امروز چهارشنبه قرار است نظر نهایی را در مورد حضور در این رقابت‌ها اعلام کند. در صورت انصراف این تیم نفت تهران جانشین استیل آذین خواهد شد.
 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com