علی ‌فتح‌الله ‌زاده در خصوص مدت کوتاه حضور خود دراستقلال و کارهایی که تا این لحظه انجام داده گفت...
  
علی ‌فتح‌الله ‌زاده در خصوص مدت کوتاه حضور خود دراستقلال و کارهایی که تا این لحظه انجام داده گفت: من حدود 12روز است که حکم گرفته‌ام در همان روز اول با مربیان مختلفی صحبت کردم که در نهایت با آقای مظلومی به توافق رسیدیم بعد از قطعی شدن سرمربی وکادر فنی به سراغ جذب بازیکنان جدید رفتیم.

وی ادامه داد: قرارداد 14بازیکن ما تمام شده بود و تیم‌های زیادی به دنبال بازیکنان استقلال بودند که با صحبت‌هایی که با بعضی از آنها انجام دادایم قرارداد آقایان طالبلو، امیر آبادی، صادقی و برهانی را برای دوسال تمدید کردیم با جباری، مجیدی وخسرو حیدری نیز صحبت کرده‌ایم و به نتایج خوبی هم رسیده‌ایم وانشاءالله تا آخر هفته با این بازیکنان هم تمدید خواهیم کرد.

سرپرست باشگاه استقلال گفت: در مورد بازیکنان جدید هم تا الان خوب کار کرده‌ایم. با فرزاد آشوبی، دسوزا، جواد شیرزاد و میداوودی قرارداد بستیم و تا آخر هفته هم ماهی‌های خوبی صید خواهیم کرد از هفته آینده هم نسبت به جذب بازیکنان خارجی اقدام خواهیم کرد.

 در حال حاضر بهتاش فریبا را به برزیل فرستاده‌ایم تا از نزدیک بازیکنان مد نظر ما را ببینند و اگر موافق بودند آنها را جذب کنیم خدا را شکر با توجه به اینکه خیلی دیر شروع کردیم ولی کارها به خوبی پیش می‌رود.

وی گفت: تمرینات تیم نیز با بازیکنان حاضر شروع شده و با توجه به زمان کم و درخواست آقای مظلومی ما اردوی خارجی نداریم و تیم را به اردوی سرعین و کردان خواهیم برد فعلا"تیم در ورزشگاه شماره دو استادیوم آزادی تمرین می‌کند.

فتح الله زاده در خصوص کمکهای سازمان تربیت بدنی گفت: با مساعدت سعیدلو یک میلیارد تومان به باشگاه کمک شد تا ما بتوانیم بازیکنان مورد نظرمان را جذب کنیم ولی متاسفانه باشگاه از فصل قبل حدود دومیلیاردو هفتصد میلیون فقط به بازیکنان بدهکار است و این برای ما معظلی شده است.

وی که با برنامه‌ رادیویی جهان فوتبال در رادیو ورزش سخن می‌گفت، افزود: سعیدلو 50 درصد هزینه‌های ما راتامین خواهد کرد و50 درصد باقیمانده را باشگاه باید درآمد زایی کند که ماهم قبول کردیم البته این کار نیاز به یک برنامه‌ریزی 4ساله دارد که اگر بنده ماندگار شدم در سال‌های بعد تا 70 درصد هزینه‌های باشگاه را تامین خواهم کرد

  
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com