پس از انتشار خبر عدم حضور افشین قطبی در جام جهانی و اینکه هیچ کس او را در آفریقای جنوبی ندیده است سایت رسمی فدراسیون در تماسی با افشین قطبی با او گفت‌وگو و اعلام کرده که به زودی متن آن منتشر خواهد شد.
 

در گزارش خبری که سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرده، تاکید شده که افشین قطبی در آفریقای جنوبی است و حتی گزارش‌های مفصلی را برای ارایه به فدراسیون و کمیته فنی آماده کرده است.

این سایت تاکید کرده که سرمربی تیم ملی در حال حاضر در آفریقای جنوبی به سر می برد و چهارشنبه شب از نزدیک شاهد بازی استرالیا و صربستان بوده است! «قطبی همه بازی‌های تیم‌های کشورهای آسیایی را در جام جهانی پیگیر بوده و از شهر محل برگزاری یک بازی با پرواز به شهر دیگر می رود

قطبی به مسافرت‌های شهر به شهرش اشاره کرده که هزاران کیلومتر بوده و مسافت‌های زیاد بین کیپ تاون به پورت الیزابت و پروت الیزابت به دوربان و دوربان به ژوهانسبورگ و باز هم ژوهانسبورگ به کیپ تاون و کیپ تاون به دوربان و دوربان به نلسپروئیت را طی کرده است.


قطبی گفته بازی استرالیا و صربستان در ورزشگاه رام ممبولا شهر نلسپروئیت و ساحل عاج و کره شمالی در ورزشگاه رام ممبولا شهر نلسپروئیت را دیده است. او گفته که به کیپ تاون باز می گردد تا بازی‌های مرحله یک هشتم را ببیند که دیدن این دیدارها به برنامه هایش بستگی دارد.


به نوشته‌ی سایت فدراسیون فوتبال، سرمربی تیم ملی از هر دیداری که دیده و حس کرده که برای حضور ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا مفید است، گزارش مفصلی تهیه کرده که شامل موارد فنی برای تیم های ملی و موارد آموزشی برای کمیته فنی و آموزش فدراسیون فوتبال است. سرمربی تیم ملی هر بازی را هم که نتواند در ورزشگاه ببیند از طریق تلویزیون پیگیر است!

سایت فدراسیون مدعی شده که مصاحبه انجام شده و گزارش دریافت شده از قطبی زمانی انجام شده که وی برای دیدن مسابقات بیشتر در محل فرودگاه حضور داشته تا بتواند با پیگیری‌های بیشتر، اطلاعات کاملی از حریفان ایران در جام ملت‌های آسیا به دست آورد.

 

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:asriran.com