گلزن سه سال اخیر پرسپولیس که در لیست مازاد علی دایی قرار دارد تصمیم گرفت تا...
  
محسن خلیلی برای عقد قرارداد راهی تبریز شد.

گلزن سه سال اخیر پرسپولیس که در لیست مازاد علی دایی قرار دارد تصمیم گرفت تا فوتبالش را در تبریز ادامه دهد و به همین دلیل راهی تیم تراکتورسازی شد.

اگرچه این قرارداد هنوز رسمی نشده است اما او در گفت‌وگو با خبرنگارانن لب به انتقاد از شرایط گشود و گفت: «متاسفانه نمی‌توانستم برای ماندن در تیم التماس کنم. من همه کار کردم که در تیم بمانم اما انگار جایی در افکار تاکتیکی سرمربی تیم نداشتم. به همین دلیل هم بود که ناچار شدم تا سرنوشتم را در تیمی غیر از پرسپولیس دنبال کنم

او در این باره که گفته می‌شود در فصل گذشته موفقیتی در گلزنی نداشته است، می‌گوید: «چه حرفی باید بزنم؟ حتما همین طور است که گفته می‌شود چون اگر غیر از این بود که مرا کنار نمی‌گذاشتند. حتما در جام حذفی گلی نزدم یا در لیگ برتر هم نقشی نداشتم و گل نزده‌ام. حتما همین طور است و خوب نبوده‌ام

او درحالی این دلایل را مطرح می‌کند که درباره جدایی‌اش از پرسپولیس گفته می‌شود به دلیل عدم رعایت نظم تیمی و حضور در سفره‌خانه سنتی استعمال قلیان از تیم کنار گذاشته شده است. البته بسیاری دیگر از بازیکنان لیگ ایران هم این کار را انجام می‌دهند اما دایی حساسیت خاصی برای رعایت این نکات غیرورزشی بازیکنانش قائل می‌شود. اینکه آنها تمام فکر و ذکر خود را به فوتبال‌شان معطوف کنند.

دایی همچنین در جدیدترین تصمیم هافبک عراقی تیمش یعنی هوار ملا محمد را در فهرست فروش قرار داد و اعلام کرد به این بازیکن که سال قبل را با حواشی زیادی به پایان رساند دیگر جایی در برنامه‌های تاکتیکی او ندارد.

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:hurrahsport.com