سرپرست تیم استقلال آخرین اخبار نقل وانتقالات در این تیم را اعلام کرد.
  
 سرپرست تیم فوتبال استقلال از تلاش برای جذب یک بازیکن‌ ملی‌پوش آسیایی به عنوان جانشین خسرو حیدری خبر داد.

سرپرست استقلال در خصوص جذب بازیکن در سمت راست برای پر کردن جای خسرو حیدری تصریح کرد: با توجه به اینکه بازیکنی در ایران نیست که بتواند نیاز استقلال را برآورده کند، آقای مظلومی درخواست کرده که از بین ملی پوشان آسیایی بازیکنی را انتخاب کنیم. درحال جستجو هستیم تا بازیکنی از بین ملی پوشان کشورهای آسیایی انتخاب کنیم.

علی نظری‌جویباری در گفت و گو با فارس درباره مذاکره فرهاد مجیدی با فتح الله زاده اظهار داشت: شب گذشته آقای فتح الله زاده تلفنی با فرهاد مجیدی صحبت کرد. او دیشب سوئیس بود و قرار است امروز به تهران بیاید.

وی در مورد اینکه گفته می شود به زودی این بازیکن با استیل‌آذین قرارداد امضا می کند، عنوان کرد: ما هم این خبرها را می شنویم اما آنچه که خودم دیدم این است که او برای حضور در استقلال با باشگاه به توافق رسیده است.

نظری جویباری درباره شایعه مذاکره استقلال با محمد پروین برای حضور در این تیم گفت: این خبر صحت ندارد. خانواده پروین بزرگ و پرسپولیسی هستند و ما برای آنها احترام ویژه ای قائل هستیم. به طور حتم نه خود پروین تمایلی دارد که به استقلال بیاید و نه مظلومی این بازیکن را خواسته است.

وی در مورد حضور هافبک غنایی در استقلال به فارس گفت: فیلم این بازیکن را آقای مظلومی دیده است. بازیکنی بدی به نظر نیامده اما مظلومی معتقد است از روی فیلم نمی توان بازیکن انتخاب کرد.

سرپرست تیم استقلال در خصوص صحبت های پیروز قربانی و ناراحتی از برخورد با وی عنوان کرد: من و آقای فتح الله زاده می دانیم که پیروز قربانی بازیکن بزرگی است. وظیفه ما بود که این بازیکن را به استقلال برگردانیم اما صحبت های آقای مظلومی هم قانع کننده بود. استقلال نیاز به هافبک و مهاجم و هافبک راست دارد. اگر می رفتیم یک دفاع می گرفتیم پیروز حق داشت که ناراحت شود. من برای قربانی آروزی موفقیت می کنم. دوست داشتیم که او در استقلال باشد و خودش هم می داند که دوستش دارم.

وی درباره حواشی ایجاد شده بعد از جدایی خسرو حیدری و مصاحبه ناصر حجازی علیه برخی مسئولان باشگاه مبنی بر اینکه اطرافیان فتح الله زاده باعث از دست دادن حیدری شده اند، گفت: خسرو حیدری خودش صلاح دید که از استقلال برود. او می توانست در جلسه ای شرکت کند، بعد بهانه ای می آورد و می رفت. هر بار که با او تماس گرفتیم بهانه ای برای جلسه گذاشتن آورد. من سه سال پیش با حیدری مذاکره کردم و او را به استقلال آوردم.

نظری جویباری تصریح کرد: قرار نیست آقای فتح الله زاده با بازیکنان مذاکره کند. مگر ایمان مبعلی و میلاد میدوادی ابتدا با ایشان مذاکره کردند؟ همه هواداران استقلال من را می شناسند. چطور زمانی که ایمان مبعلی و میلاد میداودی و فرزاد آشوبی را گرفتیم اطرافیان فتح الله زاده نبودیم اما اکنون که خسرو حیدری با این شیوه جدا شد ما اطرافیان فتح الله زاده شده ایم؟

 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:football3.ir