تازه ترین خبرها از بازار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران را در اینجا بخوانید...
  
  -مجتبی جباری و آرش برهانی دو بازیکن استقلال قرارداد خود را در هیات فوتبال به ثبت رساندند.

- مهدی فتحی‌زاده، مدافع چپ تیم فوتبال دسته اولی اتكای گلستان پس از مذاكره با مسئولان صبای قم و توافقات نهایی با قراردادی 3 ساله به این تیم پیوست.

- اكبر میثاقیان با توافق با مسئولان باشگاه شهرداری تبریز قرارداد خود را با این تیم تمدید كرد. تیم شهرداری تبریز فصل گذشته در لیگ دسته اول بدون باخت و با اقتدار به لیگ برتر صعود كرد.

- جواد رحیمی، كاپیتان تیم فوتبال دسته اولی اتكای گلستان پس از مذاكره با مس كرمان و توافقات نهایی با قراردادی 2 ساله به این تیم پیوست. تا كنون نبی الله باقری‌ها از پرسپولیس، ارشاد یوسفی از صبا، كیوان امرایی و محمد منصوری از ذوب آهن به عنوان سهمیه لیگ برتری به این تیم پیوسته‌اند.

- مهدی زارعی مدافع چپ تیم تربیت یزد كه سه سال برای تیم ذوب آهن اصفهان در لیگ برتر بازی كرده بود با تیم راه‌آهن شهرری به توافق رسید و به این تیم پیوست.

- میثم آقایی كه فصل گذشته هفت گل را برای تیم دسته اولی شن سا به ثمر رسانده بود با قراردادی دو ساله به تیم فوتبال راه آهن شهرری پیوست. همچنین صادق براهانی بازیكن خط میانی امیدهای استقلال تهران نیز به تیم راه آهن شهرری پیوست.

- مجتبی جباری عصر امروز با حضور در هیات فوتبال استان تهران، قرارداد خود را به مدت دو سال با تیم استقلال تمدید كرد. آرش برهانی نیز با حضور در هیات فوتبال قرارداد خود را با استقلال به مدت 2 سال تمدید كرد.

- رسول خطیبی امروز با حضور در باشگاه تراكتورسازی با این تیم قرارداد داخلی یك ساله را امضا كرد.

- مسعود همامی، شهرام گودرزی و وریا غفوری بازیكنانی هستند كه امروز با تیم شهرداری تبریز قرارداد 2 ساله ای را امضا كردند.

 

 گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:hurrahsport.com