امیر عابدینی مسائل عجیبی را در مورد مربی اخراجی تیم خود مطرح می‌کند.


 هفته‌های آخر لیگ دسته اول همیشه پر از حاشیه است اما امسال به خاطر حضور مربیان منشوری در لیگ دسته اول، پیش‌بینی می‌شد که حاشیه‌ها بیشتر باشند.

همین اتفاق هم افتاد تا لیگ یک بدون حاشیه تمام نشود. در آخرین هفته‌های لیگ دسته اول مدیرعامل باشگاه برق شیراز در مصاحبه‌ای گفت سه تیم تبانی کرده‌اند تا ما به لیگ برتر نرسیم.

این جرقه‌ای برای آغاز حاشیه‌ها بود تا این‌که امیر عابدینی مدیرعامل داماش گیلان کار عجیبی انجام داد. او فیروز کریمی سرمربی موفق تیمش را برکنار کرد و به صراحت گفت که دلیل برکناری او مسائل فنی نبوده.

عابدینی در مورد اخراج کریمی می‌گوید: «بازی با شیرین فراز را مستقیم در دفترم می‌دیدم. شکل بازی به گونه‌ای بود که همان اول فهمیدم قرار نیست بازی را ببریم! آن روز داور یک پنالتی برای حریف گرفت اما فیروز کریمی بر خلاف همیشه اصلا بالا و پایین نپرید و اصلا از روی نیمکت تکان نخورد.»

عابدینی ادامه می‌دهد: «ایشان را به جلسه هیات مدیره بردم و گفتم من بازی را بودار دیدم. گفتم بعید می‌دانم بازیکنانت را خریده باشند. اگر شما برای باز کردن گره بازی اقدام می‌کردی من قانع بودم اما شما هیچ تلاشی نکردی. بعد هم ایشان به صراحت می‌گفت شانس برق برای پلی‌آف بیشتر از ماست. من 6 دلیل برای اخراج کریمی داشتم که یکی از آن‌ها را فعلا نمی‌گویم.»

یکی از شایعه‌ها در مورد داماش گیلان، تبانی فیروز کریمی با مسئولان تیم نفت تهران است؛ تیمی که به لیگ برتر صعود کرد و مدیرعامل برق شیراز معتقد است این تیم یک نفوذی در فدراسیون فوتبال دارد. احمد ابراهیمی سرپرست سابق تیم ملی ایران یکی از متهمان این ماجرا است.

او که مدیر اجرایی نفت تهران است و روابط نزدیکی هم با یکی از مسئولان بلندپایه فدراسیون دارد، اتهام‌های مربوط به خود را تکذیب می‌کند و می‌گوید: «من مدت‌هاست در فدراسیون نیستم. کذب محض است. نفت تهران به خاطر بازی‌های خوبش صعود کرد. آن‌ها چندین ستاره دارند. وقتی یک تیم خوب بازی نمی‌کند و بالا نمی‌آید نباید این مسائل را مطرح کند.»

 

 گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: esteghlaltehranfc.com