کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه جای تیم ملی ایران در جام جهانی خالی نیست، گفت: این یک حقیقت است که تیم‌هایی باید به ‌جام‌جهانی صعود کنند که...

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه جای تیم ملی ایران در جام جهانی خالی نیست، گفت: این یک حقیقت است که تیم‌هایی باید به ‌جام‌جهانی صعود کنند که لیاقت حضور در بزرگترین تورنمنت فوتبال جهان را داشته باشند. حضور در جام‌جهانی لیاقت می‌‌خواهد که متاسفانه ما نداشتیم.

به گزارش مهر، کریم باقری، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که به همراه این تیم در آلمان بسر می برد در خصوص اردوی آماده سازی این تیم گفت: شرایط خوبی بر اردو حاکم است. یک اردوی کاملا حرفه‌ای با نظم و انضباط خاص برگزار می‌‌شود که پایه‌گذار نظم خوبی برای فصل آتی خواهد شد. به این ترتیب امیدواریم تیم خوبی روانه لیگ دهم، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا کنیم.

وی شرایط خود را مطلوب خواند و اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت بسیار خوبی دارم و در تمرینات گروهی به خوبی حاضر می‌‌شوم درحال حاضر هم شرایط بسیار خوبی دارم.

باقری با بیان اینکه توجهی به حواشی و اخبار جنجالی رسانه‌ها ندارد، افزود: من روزنامه نمی‌خوانم که بدانم چه می‌‌نویسند یا چه می‌‌گویند. متاسفانه برخی همکاران شما در روزنامه‌های ورزشی از بی‌سوژگی از این کارها می‌‌کنند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شایعه مخالفت دایی با تمدید قراردادش گفت: این سوژه که قدیمی ونخ‌نما شده، بهتر است بعضی‌ها سراغ سوژه‌های جدیدتری باشند. چند سال قبل هم نوشتند که با استیلی مشکل دارم. این سناریویی است که چند سالی می‌‌شود راجع به من طراحی می‌‌کنند و دیگر برایم مهم نیست. سوژه‌های تکراری که نگرانی ندارند! همانطور که گفتم، من روزنامه نمی‌خوانم. جز مطالب تحلیلی و فنی قوی که نگاهی به آنها می‌‌اندازم.
 
باقری از پاسخگویی به افرادی که آنها را حاشیه ساز می خواند، خودداری کرد و گفت: مگر باید جواب هر بحثی که مطرح می‌‌شود را بدهم؟! من تمام تلاش خودم را خواهم کرد تا در داخل زمین و با عملکرد مناسبم، جواب آقایان را بدهم. هواداران نباید نگران این شایعات باشند. من هم همان‌طور که گفتم، به این موضوعات هیچ اهمیتی نمی‌دهم. کریم باقری همیشه حرف‌هایش را با فوتبال­اش و درون زمین زده، نه در صفحات روزنامه‌ها!
 
وی در ادامه مدعی شد در جام جهانی طرفدار هیچ تیمی نیست و از پیش بینی قهرمان نوزدهمین دوره مسابقات جام جهانی خودداری کرد.
 
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که "آیا جای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی خالی نیست؟"، گفت: نه. اصلا! جای ایران به هیچ‌وجه در جام‌جهانی خالی نیست. این یک حقیقت است که تیم‌هایی باید به ‌جام‌جهانی صعود کنند که لیاقت حضور در بزرگترین تورنمنت فوتبال جهان را داشته باشند. حضور در جام‌جهانی لیاقت می‌‌خواهد که متاسفانه ما نداشتیم.

 

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com