درحالیکه امیر قلعه نوعی از ترکیه در گفت وگو با مسئولان استقلال رضایت داد که جواد کاظمیان را در اختیار این تیم قراردهد اما درکمال ناباوری...

امیر قلعه نوعی برای کاهش تنش میان وی و هواداران استقلال تصمیم داشت جواد کاظمیان را در اختیار استقلال دهد که این امر با کمال تعجب با مخالفت سرمربی استقلال مواجه شده است

شکی وجود ندارد که استقلالی‌ها هنوز از امیر قلعه نوعی بابت حضور خسرو حیدری در سپاهان دلخورند، اما قلعه نوعی با وجود ناراحتی از سرمربی استقلال در دو روز گذشته با پا در میانی دوستانش تصمیم گرفته بود جواد کاظمیان را یک ساله و قرضی به استقلال بفرستد. کاری که طبق قانون مشکلی نداشت و کاظمیان می‌توانست به سرعت در جمع آبی‌ها حضور پیدا کند

اما درحالیکه امیر قلعه نوعی از ترکیه در گفت وگو با مسئولان استقلال رضایت داد که جواد کاظمیان را در اختیار این تیم قراردهد اما درکمال ناباوری پرویز مظلومی در خواست علی فتح ا..زاده را رد کرد و گفت به جواد کاظمیان نیاز ندارد.

در جلسه فنی روز گذشته با حضور فتح ا..زاده.امیری،جویباری، مظلومی و پورحیدری سرمربی کنونی استقلال عنوان کرد که با گرفتن کاظمیان از سپاهان ما فقط فشار روحی را از قلعه نویی بر میداریم و من کاظمیان را نمی خواهم.

این حرف مظلومی با واکنش شدید فتح ا..زاده همراه شد.گفته می شود فتح ا..زاده در این جلسه گفته همه می دانند گزینه اول مربیگری استقلال برای من قلعه نویی بوده اما خود وی به استقلال نیامد.اقای مظلومی به فکر تقویت تیم خودت و شادی هواداران باش نه چالش با قلعه نویی... که در نهایت این جلسه بدون جمع‌بندی به پایان رسیده است.

نکته مهم این خبر این است که قلعه نوعی در مکالمات خصوصی گفته حتی می‌تواند خسرو را در اختیار استقلال قرار دهد اما این بازیکن به هیچ وجه نمی‌خواهد با پرویز مظلومی کار کند.

واین اتفاق در حالی رخ داد که نامه درخواست جذب جوادکاظمیان توسط فتح ا..زاده امضا شده بود که به دفتر باشگاه سپاهان فرستاده شود.

 گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:esteghlaltehranfc.com