علی دایی در قالب طرح یک پرسش فدراسیون، تیم ملی و افشین قطبی را به چالش کشید.

سرمربی پرسپولیس که در اردوی دورتموند به سر می برد، از این کمپ تمرینی فرصت را غنیمت شمرد و در واکنش به خط خوردن 4 بازیکن تیمش از اردوی تیم ملی، حمله ای غیر باور به فدراسیون فوتبال و مربیان تیم ملی داشت.

او در قالب طرح سئوالی از آنها پرسید: «چطور 35 نفر را قبل از فصل نقل و انتقالات دعوت می کنند، باشگاه ها هزینه می کنند و سعی می کنند بازیکنان ملی پوش را جذب کنند. بازیکنان ملی پوش هم به طور طبیعی قیمت بالاتری دارند اما بر چه اساسی هنوز فصل نقل و انتقالات تمام نشده به راحتی 10 بازیکن را را بدون هیچ تمرین یا تستی خط می زنند؟»

او ادامه می دهد:« اصلا من علی دایی هیچ چیز از فوتبال نمی فهمم، آقایان که همه چیز را می فهمند پاسخم را بدهند.» این بخشی از گفت و گوی دایی با ارگان رسمی باشگاه و سایت پرسپولیس است که ساعاتی قبل منتشر شد.

سازمان لیگ برتر امسال سقفی بالاتر را برای بازیکنان ملی پوش تعیین کرده بود و همه ساله بازیکنانی که در قواره ملی باشند، مبالغ نجومی درخواستی شان را بالاتر از سایرین اعلام می کنند. دایی با این گفته تردیدهای بزرگی را درباره لیست تیم ملی و نیت دعوت از بازیکنان طرح کرده است. این طور نیست؟

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:khabaronline.ir