وضعیت ملی‌پوشان پرسپولیس برای همراهی تیم ملی در اردوی اتریش با اما و اگرهای فراوانی روبرو شده است.

از آنجایی که اردوی پرسپولیس روز شنبه 19 تیربه پایان می رسد و تیم ملی روز یکشنبه 20 تیر عازم اتریش است، قرار بر این بود ملی پوشان پرسپولیس به تهران بیایند و پس از یک روز حضور در تهران با تیم ملی به اردو بروند. حتی قرار بود مسئولان تیم ملی در عرض یک روز ویزای ملی برای این بازیکنان بگیرند تا مشکلی از این لحاظ هم پیش نیاید.

عباس علیپور مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با اشاره به وضعیت مبهم ملی پوشان این تیم اظهار داشت: از آنجایی که اردوی پرسپولیس روز شنبه 19 تیربه پایان می رسد و تیم ملی روز یکشنبه 20 تیر عازم اتریش است، قرار بر این بود ملی پوشان پرسپولیس به تهران بیایند و پس از یک روز حضور در تهران با تیم ملی به اردو بروند. حتی قرار بود مسئولان تیم ملی در عرض یک روز ویزای ملی برای این بازیکنان بگیرند تا مشکلی از این لحاظ هم پیش نیاید.

وی در ادامه افزود: اما برخلاف این موضوع در تازه ترین تماسی که با مسئولان تیم ملی داشتیم، آنها درخواست کرده اند که ملی‌پوشان پرسپولیس تا فردا پنجشنبه در تهران باشند. این تصمیم ناگهانی نشان از بی برنامگی فدراسیون می دهد چراکه آنها باید بدانند علی دایی هم برای تیمش برنامه ریزی کرده و شاید اجازه خروج بی موقع به ملی پوشان را ندهد. سرمربی پرسپولیس نمی تواند در اوج تمرینات برخی نفراتی اصلی اش را از دست بدهد و تمرینات را بدون آنها ادامه بدهد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: جالب است که مسئولان تیم ملی اعلام کردند اگر ملی پوشان تا فردا صبح در تهران نباشند از لیست خط می خورند. به همین خاطر در تلاش هستیم برای این بازیکنان بلیط تهیه کنیم تا خودشان را سریع تر به تهران برسانند و از لیست تیم ملی خط نخورند.

علیرضا حقیقی، هادی نوروزی و غلامرضا رضایی ملی پوشان پرسپولیس هستند که ابتدا قرار بود برای همراهی تیم ملی از آلمان به اتریش بروند که این موضوع با مخالفت مسئولان تیم ملی روبرو شد. این بازیکنان طبق نظر مسئولان تیم ملی حتما باید به تهران بیایند و با بقیه ملی پوشان به اتریش بروند.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com