در حالی كه پل هشت‌پای آلمانی با پیش‌بینی‌های كاملا درست خود در جام جهانی درخشیده است به نظر می‌رسد این مسأله بازار پیشگویان و جادوگرها را در سراسر جهان داغ كند به خصوص در ایران...
  
متافیزیك بخش مهمی از فوتبال بوده و هست. فوتبال ورزشی است كه اتفاقات و چیزهایی كه ما از آن به عنوان شانس یاد می‌كنیم در آن نقش مهمی داشته بنابراین همواره خرافه‌های خود را دارد.

اما در حالی كه پل هشت‌پای آلمانی با پیش‌بینی‌های كاملا درست خود در جام جهانی درخشیده است به نظر می‌رسد این مسأله بازار پیشگویان و جادوگرها را در سراسر جهان داغ كند به خصوص در ایران كه همواره بحث جادوگری و رمالی رابطه نزدیكی با فوتبال داشته است.

در روزهای گذشته افرادی با عنوان روانشناس و پیشگو به باشگاه‌های لیگ برتری مراجعه كرد و خواهان همكاری با ایشان شده‌اند. این فرد كه تحصیلكرده هم هست در تبلیغ كارنامه كاری خود اعلام كرده كه در ماه گذشته با یكی از تیم‌های دسته اولی كه به لیگ برترصعود كرده است همكاری داشته و آنها صعود خود را مدیون وی هستند.

به هر حال با آغاز لیگ برترفوتبال ایران در این زمینه بیشتر خواهیم شنید، به خصوص كه حالا ذهن جماعت فوتبالدوست نیز آماده‌تر از سابق به نظر می‌رسد.

 

 گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:goal.com