هنوز بحث جذب خسرو حیدری توسط سپاهان داغ است و هر روز مطالب جدیدی در رابطه با آن منتشر میشود که ادعاهای مطرح شده از جمله آن است.
 
قلعه نوعی در خصوص جذب خسرو حیدری توسط سپاهان گفت تیم ما که در ترکیه بود خسرو حیدری به من گفت که با پرویز مظلومی مشکل داشته است و با توجه به توصیه واعظی آشتیانی سپاهان را انتخاب کرده است. آشتیانی به او گفته که سپاهان را انتخاب کند، در حالی که تیم‌های دیگری هم بودند که پول بیشتری به او می‌دادند. وی همچنین درباره جذب رضا عنایتی نیز گفت: «دنبال یک مهاجم باتجربه بودیم، به همین خاطر رضا عنایتی را که از مهاجمان بسیار خوب و باتجربه فوتبال ایران است را جذب کردیم.»

  خسرو حیدری بازیکن جدید سپاهان مصاحبه سرمربی تیم خود با سایت باشگاه شان را تکذیب کرد.
   این بازیکن که در اردوی تیم ملی در اتریش حاضر است ، در مصاحبه با خبرگزاری گل ادعای امیر قلعه نویی را درباره توصیه واعظ برای پیوستن او به سپاهان را تکذیب کرد. او در این باره گفت:«من وقتی با پیشنهادات مختلفی مواجه شده‌ام به دلیل اینکه واعظ آشتیانی را قبول دارم با ایشان درباره پیشنهاداتم صحبت کردم اما او به من گفت که تیمی را انتخاب کن که بتوانی روند صعودی خود را ادامه بدهی.

از آنجایی که من در لیست آقای قلعه‌نویی بودم و مسئولان سپاهان عنوان کردند که شما در لیست قلعه‌نویی هستید و از اینکه علاقه داشتم که با قلعه‌نویی کار کنم و به این مربی اعتقاد دارم تیم سپاهان را انتخاب کردم.» 
 
 قلعه نوعی در رابطه با مباحث مطرح شده بین وی و منصور پورحیدری و پرویز مظلومی گفت: «این دو بزرگوار مربیان من بوده‌اند و بگومگویی هم در کار نبوده است. من برای پورحیدری احترام زیادی قائلم و معتقدم که او جزو نوادر تاریخ باشگاه استقلال است و قهرمانی‌هایی که او با استقلال آورده بسیار زیاد و ارزشمند است. من هیچ‌وقت حرف توهین آمیزی نزدم.  من حتی درباره مدیریت فتح‌الله زاده هم حرفی نزدم و گفتم فتح‌الله زاده در این مقطع ایثار کرد و در همین زمان کوتاه هم به همراه جویباری تیم خوبی بست.»

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:football3.ir